Widerøe kaster seg på gull-kok i Bergen med morsom kampanje Kaster seg på gullfeberen som herjer i Bergen.
Eliteserien ble Norges mest spennende sponsorobjekt igjen I dag kom Sponsor Insights rapport om det norske sponsormarkedet som bekrefter at Eliteserien for femte år på rad er landets mest spennende sponsorobjekt.
Opprykket er sikret. Dette er de kommersielle målene nå På starten av året var både spillere og ansatte i Vålerenga langt nede. Nå har de konkrete planer for å få alle sidene ved klubben opp på Eliteserie-nivå igjen.
Altibox forlenger og utvider samarbeidet med Eliteserien Fortsetter som hovedsamarbeidspartner til Eliteserien og Norsk Toppfotball i en ny, langvarig avtale.
Han blir ny SoMe-manager i Molde FK Martin Ottinsen Thuve får ansvaret for sosiale medier i Molde Fotballklubb.
Idrettslagene med ny vri - signerer felles sponsoravtale Fotballaget HamKam og håndballaget Elverum har begge inngått en avtale med Bouvet, og skal fordele inntektene seg i mellom.
VIF-sjefen måtte få på plass ny kom.-strategi for å få klubben til å dra i samme retning Slik skal Vålerenga klare å bli mer troverdige. Men den daglige lederen innrømmer det kan bli krevende å få den rette troverdigheten med sin PR-bakgrunn.
Fotballklubbene kjemper om sponsorinntektene: – Alle ringer de samme aktørene Hvilken divisjon man spiller i har mye å si for fotballklubbers attraktivitet blant sponsorer. Det får både Stabæk, KFUM Oslo og Lyn merke før den kommende sesongen.
Vålerengas kommersielle leder: – Ingen har godt av å rykke ned I desember rykket Vålerenga ned for første gang siden 2000. Andreas Aalbu og de andre som jobber kommersielt i klubben forbereder seg nå på sesongstart i OBOS-ligaen.
Craft signerer rekordavtale med FFK Avtalen er en av de største i moderne tid for Fredrikstad Fotballklubb, og sørger for at klubben vil bli kledd opp av Craft de neste fem årene.
Ferdig som markedssjef i Rosenborg Stian Moursund må forlate stillingen som salgs- og markedssjef i Rosenborg.
Freddy dos Santos blir markedssjef på Carls Den tidligere fotballspilleren skal blant annet jobbe med markedsføring for den nye arrangements-arenaen i Oslo.
Derfor ville Simen Pedersen bli medieansvarlig i Bodø/Glimt – Det blir rart. Hvis Patrick Berg skal selges til Real Madrid, må jeg holde det for meg selv.
Derfor er fotballklubbene på LinkedIn Klubbene når helt andre målgrupper på LinkedIn enn på andre plattformer, opplyser de.
Mehran Amundsen-Ansari går til HamKam: – Tror ikke noen har hatt en slik rolle før I sommer ga han seg som markedssjef i Vålerenga. Nå er han ansatt som kommersiell leder i HamKam.
Mehran Amundsen-Ansari gir seg som markedssjef i Vålerenga Slutter etter tre og et halvt år i klubben.
Merker økende interesse: – Vi må tilbake til 2007-sesongen for å finne sammenlignbare tall Flere viser interesse for norsk toppfotball. Det gleder klubbene, som også jobber aktivt med å skape engasjement.