– Har rett og slett blitt mye vanskeligere å være CMO enn tidligere Ricardo Cuilenheim i dentsu står bak det faglige opplegget i Veivalg 1. Deltakere fra flere ulike byråer får bryne seg på oppgaver og diskutere problemstillinger sammen.
Fikk med de ansatte på grønnvaskings-dugnad Elkjøp fant på en fiffig løsning for å bli kvitt fy-ordene som kan sende feil signal.
Vant pitch: Carat skal jobbe med Elkjøp i hele Norden Kaller det for banebrytende arbeid i hele Norden.
Elkjøp med stikk til Power på TikTok I «månedens gaming deal» benytter elektronikkgiganten anledningen til å kaste et lite stikk mot konkurrenten.
Kristian Willanger blir ny kom-sjef i Elkjøp Elektronikkgiganten samler kommunikasjonsarbeidet for konsern og kjede i en ny enhet som skal jobbe på tvers av selskapets to kontorer i Nydalen i Oslo.
Derfor mener de at byråkonkurranser er nyttige Aktører på kundesiden ser både fordeler og ulemper med situasjonen i dag.
Mari Evju er ny Seinor Marketing Manager i reMarkable – Spennende selskap og et inspirerende brand å få muligheten til å jobbe med
Anders er pressevakt i sommer: – Spennende i en så stor bedrift Anders Ringen synes både kommunikasjon og markedsføring er spennende å jobbe med.
Cannes Lions er i gang: Her er alle de norske på shortlist første dag Fem norske byrå sikret seg nominasjoner på dag en.
Den norske medaljefangsten i New York fortsetter – POL, Nord DDB og Anorak gjør det bra Fire nye medaljer til Norge.
Partnerstudio sikrer seg flere nominasjoner i anerkjent content-konkurranse Partnerstudio har fem vinnersjanser senere denne måneden i Digiday Content Marketing Awards.
Erik Follestad og Oscar Westerlin skal forsvare Norges ære i YouTube Works Awards I år er det første gang norske annonsører får anledning til å delta.