Schempelett kampanje fra SpareBank 1 og Morgenstern Hyller skaperkraft, initiativ og ståpåvilje og i ny reklamefilm.
Widerøe feirer: Vil la alle 90-åringer fly gratis med dem Widerøe, Norges eldste flyselskap, feirer i år 90-årsjubileum, og inviterer i den anledning resten av Norges 90-åringer med på tur.
Sølvmikk-juryen lar seg imponere av oktober-vinneren – Klarer å fornye seg uten å miste form og tone, mener juryen.
Morgenstern og Aksel Hennie med ny kampanje for SpareBank 1 Dro ut på norgesturné for å snakke med barn om små og mellomstore bedrifter.
Widerøe viderefører «verdens vakreste steder» I samarbeid med Morgenstern og Bacon, følger Widerøe opp fjorårets kampanje med flere lokalreklame-inspirerte reklamer for sine destinasjoner.
Tre kreatør-team sikret tre Gullblyant-gull til Morgenstern – Det er gøy at alle teamene markerer seg.