DNs lillesøster Europower velger A2media på annonsesalg A2media har jobbet med annonsesalget for magasinutgaven til bransjemediet Europower i to år. Nå har de også fått ansvaret for salg av display- og stillingsannonser til nettavisen deres.
Bommet grovt på målet, nå prøver han igjen: – Jeg legger hodet på blokken – Vi kan ikke justere dette målet flere ganger i år, så jeg legger hodet på blokken.
Bente Sollid Storehaug blir ny styreleder i Task Alliance I tillegg styrkes styret med Chul Christian Aamodt som nytt styremedlem.
Europower henter Daniel Nilsson som ansvarlig for partnersalg – Med Daniel med på laget ligger alt til rette for at vi skal nå lykkes med ambisjonen om å omsette for 24 millioner i 2024.
Europower setter seg hårete mål: Slik skal de tredoble omsetningen innen 2024 – Vi jobber med hvordan vi kan få annonsørene til å skrike etter å få lov til å annonsere hos oss.
Europowers kommersielle avdeling inngår samarbeid med byråer i hele Norge Nå innleder Europowers kommersielle avdeling samarbeid med byråer over hele landet. Byråene vil bli promotert inn mot våre faste annonsører. Byråer som blir med på samarbeidet får betegnelsen energibyrå.