Even Westerveld får ny rolle i DNB Gigantbanken omorganiserer. Dette skjer med kommunikasjonsavdelingen.
– Det er vanskelig å ta bærekraftige valg Med en felles innsats kan kommunikasjonsfolk bidra til raskere omstilling mot en bærekraftig fremtid.
Westerveld tror ChatGPT kan gjøre flere prosesser mer effektive – men ikke ta over arbeidsoppgaver – Det handler om å jobbe smartere, og i den første fasen tror jeg definitivt at denne teknologien kan hjelpe oss godt på vei. Men vi kan ikke tro eller forvente at ChatGPT skal levere ferdige produkter for oss.
Vipps topper listen over best likte merkevarer for tredje året på rad Og i Danmark topper MobilePay listen: – Det er stas å ha samlet de to sterkeste merkevarene i Norden i ett selskap, sier leder for mennesker og merkevare i Vipps, Even Westerveld.
Vipps, Sintef og Google er landets mest attraktive arbeidsplasser – slik har de greid det – Det er helt rått! Det er en knallsterk pall som er preget av aktører med meningsfulle oppdrag i miljøer der man kan utvikle seg og vokse. Vi er stolte av å være i et så flott selskap.
Vipps styrker seg på marked og kommunikasjon Har ansatt ny kommunikasjonsrådgiver og Cloud-spesialist.
Caroline Lunde klarte ikke å si nei til Vipps – Det er med ærefrykt jeg griper kommunikasjonsroret i et selskap som gjør så mye riktig, sier hun.
Forsvarte pressemeldingens fremtid – Nå blir hun spurt om å holde kurs om de Stiller seg positiv til forespørslene hun mottar.
– Pressemeldingen er ikke død, den er undervurdert! Erfaren kommunikasjonsekspert mener det burde sendes ut flere pressemeldinger.
Westerveld i Vipps: – Jeg tror 2022 blir året der kommunikasjonsfolk kommer til å slutte å sende ut pressemeldinger I tillegg til spådommer for 2022, avslører han hvilke tre bransjekollegaer han gjerne inviterer på middag.
Vipps er Norges best likte merkevare Leder Mennesker og Merkevare, Even Westerveld tror en av grunnene er at Vipps er tilgjengelig overalt.
Hvordan bygge kultur på arbeidsplassen når alle er på hjemmekontor? Her er 6 ting vi gjør i Vipps Vi har som mål å være verdens beste arbeidsplass, så hvordan gjør vi det under korona?