Vinner omstridt kontrakt verdt 200 millioner Regjeringen lokket eventbransjen med en gigantavtale, men anbudsprosessen ble kontroversiell – ett byrå trakk seg, og til slutt sto fem aktører igjen i kampen om kontrakten.
Fieldwork ansetter Josh Stinton Har syklet over Atlanterhavet. Nå skal han jobbe for eventbyrå i Oslo.
Ekte Kommunikasjon tar ny retning: – Ville forskjellige ting Ingebrigtsen leder nå Tinde Advise, Carlsen er ved roret i Fixd og Schau står bak Schriv.
Oda ble årets markedsfører Onsdag kåret MFO hvem som er den beste markedsføreren. Oda stakk av med prisen.
Varsler nye pitche-føringer for eventbransjen Bransjeorganisasjonen vil komme med konkrete føringer for pitching og anbud i eventbransjen.
Usikkerhet og nølende kunder: Dette er status i eventbransjen KOM24 har tatt pulsen på eventbransjen.
Planlegger du et event? Slik får du folk til å dukke opp Man sier: «kjært barn har mange navn», men når man snakker om event kan man si at vi har funnet et kjært navn for mange barn. Om man skal organisere produktlansering, konferanse, debatt eller en samling, så faller det meste under kategorien «event». Uansett hva slags event man planlegger, er det én ting som alltid er øverst på prioriteringslisten: å få folk til å dukke opp
KPMG med nytt eventsamarbeid – ønsket en kort anbudsprosess for å unngå gratisarbeid Revisjons- og rådgivningsfirmaet inngår samarbeid med Appetite og JCP for å bli enda bedre på events.
Eventbyråene fikk en ny hverdag etter at landet stengte ned: – Hva i all verden skal vi gjøre nå? En nedstengning av landet førte ikke til at eventybyråene satt seg ned og ventet på at pandemien skulle gå over. Kite kommunikasjon og Apriil Event så muligheten - og «gunnet» på.