Her deler de ut gratis kondomer til russen I en undersøkelse svarte halvparten av russen at de aldri har med seg kondomer. Det ønsket Farmasiet å gjøre noe med.
Farmasiet reduserer salgskostnader med AI-drevet markedsføring I et skritt for å bli et enda mer digitalt data-dreven apotek, moderniserer Farmasiet sine annonser.
Farmasiet satser på kunstig intelligens Farmasiet og Tre Kronor Media | A Making Science Company inngår partnerskap.
Serverte burgere til mannfolk som smurte seg med solkrem – Det er litt komisk at vi hele tiden må ty til nye fantasifulle måter til få menn til å smøre seg med solkrem.
Hanne i Farmasiet tror det sjelden har vært vanskeligere å gi en spådom for et nytt år – De som sørger for å forstå kundene sine godt og hvilke behov de har nå, er i en god posisjon.
Når vi glemmer mennene «Nordmenn flest sier de forstår viktigheten av å beskytte seg i sola. Likevel er Norge et av landene i verden som har pallplassering når det kommer til føflekkreft – og særlig menn er overrepresentert. Ikke overraskende kanskje, for tenk deg om, når var sist du så en solkremreklame rettet mot menn?», skriver Hanne Kjærnes
– Norske menn er verdensmestere i hudkreft Derfor laget Anorak og Farmasiet verdens første smørebod, for solkrem.
Farmasiet fortsetter veksten og henter Hanne Kjærnes fra Vipps Kommer inn for å lede merkevare, kultur, marketing og kommunikasjon i netthandelsselskapet.