Fjordkraft lanserer ny sponsorstrategi Fjordkraft ønsker å bidra til inkluderende arenaer for alle, og har lansert en bred kampanje for å tydeliggjøre denne rollen.
Fjordkraft henter tidligere fotballproff – Ingrid Ryland melder overgang Drømmen om å få jobbe på kundesiden går nå i oppfyllelse.
Fjordkraft har valgt nytt byrå Markedsleder Fjordkraft har valgt NOSLEEPTILLBROOKLYN som ny samarbeidspartner for å få mer verdi ut av sponsoratene sine.
Fjordkraft og Apriil kastet seg rundt for få med markedsføringsstuntet da konkurrenten ble kjøpt opp Fjordkraft med stunt da konkurrenten ble kjøpt opp.
Han er ny kommunikasjonssjef i Fjordkraft Jon Vaag Eikeland (36) rykker opp fra kommunikasjonsrådgiver til kommunikasjonssjef i Fjordkraft.
Jeanne Tjomsland er ny direktør for HR og kommunikasjon i Elmera Group ASA Startet i den nye jobben 1. desember.
Disse to går inn i Fjordkraft-ledelsen Sara Vabø (32), leder for markedsavdelingen i privatmarkedet, og Renate Larsen (40), leder for produkt og tjenesteutvikling i privatmarkedet, er nye medlemmer av ledergruppen i Fjordkraft AS.
Dette omdømmegrepet har gitt stor suksess for Fjordkraft – Vi har gjort, beklager språket, en helvetes jobb.
Strømbransjen kommer dårligst ut i ny tillitsundersøkelse – Vi ble overrasket over å finne at svært mange av virksomhetene med høy kjennskap har lav tillit i befolkningen.
Finn.no med best omdømme i Norge Finn går helt til topps, Norwegian med fly-seier og Facebook med bunnplassering. Her er resultatene fra årets omdømmemåling.
Fjordkraft har valgt seg kommunikasjonspartner i nord Da Norges største strømselskap snudde nesen nordover, valgte de for første gang en lokal kommunikasjonspartner.
Om noen av klubbene Fjordkraft sponser reiser til Dubai på treningsleir – Trekker selskapet seg fra samarbeidet – Vi trodde kanskje vi slo ned åpne dører, men dette har blitt godt mottatt, sier Fjordkrafts sponsorsjef.
Tre kunder forteller om grønne innkjøp: – De som ikke har brydd seg før, skal nå plutselig være veldig gode Dette er noen av bærekraftskravene SpareBank1, Fjordkraft og Sweco setter når de skal kjøpe kommunikasjon- og markedsføringstjenester.
– Har vi ikke de ansatte med oss på dette med bærekraft, får vi ikke til noe Mette Nygård Havre er ansatt som bærekraftsjef i Fjordkraft. – Det er spennende hvordan man kan påvirke mennesker i en positiv retning.