Flytoget med ny reklamekampanje: Dropper bagasjen – bokstavelig talt Nytt tilbud skal gjøre reisen til Oslo lufthavn enklere for passasjerene.
Morgenstern vant Gullfisken 2024 Reklamebransjens store prisfest er over, og TV 2-seerne har stemt frem Morgenstern for Ice som årets Gullfisken-vinner. Premien? Reklameplass på TV 2 til en verdi av én million kroner.
– Det aller tydeligste beviset på en vellykket strategi I Flytoget jobber de med internkommunikasjon på en dedikert måte. Det kan gjøre at de vinner pris på Den store kommunikasjonsprisen.
TRY og Flytoget suser inn til Sølvfisken-seier Flytogets reklamefilm «Tømmerrenna» har gitt TRY Sølvfisken for november. Som en del av Flytogets nye profilkampanje fremhever filmen deres posisjon som den raskeste veien til Oslo Lufthavn.
Norges raskeste tog fortsetter med Norges raskeste mann Salum Kashsafali forlenger samarbeidet med Flytoget og signerer en lynrask tre-års avtale.
Flytoget med nytt reklamekonsept: – Jaktet på «wow-faktor» Denne uken lanserte Flytoget en ny profilkampanje som inkluderer en gigantisk tømmerrenne midt i Oslo sentrum.
Flytoget tar til orde for våpenhvile på Gazastripen – Som næringslivsleder har jeg vært stille – altfor lenge.
Studenfluencerne gjør sitt inntog Flytoget har startet et helt nytt konsept, hvor studenter på utveksling lager innhold som Studentfluencere.
Dette er teamet kommunikasjonssjefen i Flytoget hadde samlet dersom hun skulle startet byrå: – Et stjernelag Bli bedre kjent med kommunikasjonssjef Ida Marie Fottland i Flytoget i #MinJobb-spalten.