Disse influenserne har mest reklame på Instagram og TikTok Totalt har forskerne sett på 818 innlegg fra influensere og kartlagt det totale reklametrykket.
Disse språkuttrykkene er kommunikasjonsdirektøren i FHI lei av – Kan styre meg for alt som ikke lever men som likevel «leverer».
Norsk arbeidsliv retter fokus mot drikkepress på arbeidsplassen En rapport fra FHI viser at 300 000 arbeidstakere dropper jobbfesten og at alkohol er årsaken.
FHI nådde tre millioner mennesker med Facebook-innlegg om koronavaksine Innlegget som ble lagt ut en fredag ettermiddag i november 2021, har samlet inn 2,700 kommentarer.
Studien til Røislien gir et feil bilde av våre videoer, mener FHI De heier allikevel på alle studier som blir laget om kreativ kommunikasjon.
Simen er ny SoMe-ansvarleg i Hadia Tajiks departement Forlèt jobb som kommunikasjonsrådgjevar i FHI for å verta SoMe-ansvarleg i departement.
Redaktør reagerer på FHIs svar: – Arrogant Hemali.no mener seg forskjellsbehandlet av FHI. FHI på sin side mener de har svart dem på samme viset som de hadde svart VG i tilsvarende saker.
– Jeg la bort forskningsspråket, og snakket slik jeg snakker til pasienter, forteller Nakstad – Fra starten og frem til i dag, har vi alle blitt mye tydeligere i kommunikasjonen vår, slår assisterende helsedirektør, Espen Rostrup Nakstad fast.
Forskere tror unge drikker mer alkohol av å se videoer på TikTok Av TikToks 100 mest populære videoer merket #alcohol, fremstiller 98 prosent av videoene drikking som noe positivt.
Overraskelses-pris til FHI – FHI har informert på en tillitsvekkende og tydelig måte i sosiale medier under pandemien, sier juryen.
FHI la ut sak om gravide og vaksiner: Drukner i konspirasjonsteoretikere og nett-troll Nå må tre kommunikasjonsrådgivere ved FHI jobbe på spreng med å slette feilinformasjon på Facebook.
Nytt mediebyrå for Helseforvaltningen Skal levere byråtjenester for Helseforvaltningen de neste to årene
Enorm belastning for FHIs kommunikasjonsrådgivere: Jobbet 4500 timer overtid i 2020 Før pandemien fikk FHI gjerne 10-12 mediehenvendelser daglig. Så eksploderte det og nå får de opptil 120 henvendelser. Hver dag.
«Utenlandske» artikler har sørget for en bredere målgruppe Det er vanskeligere å nå ut til enkelte miljøer enn andre. For å spre et svært viktig budskap også til dem, har Helsedirektoratet og Schibsted Partnerstudio for første gang produsert annonsørinnhold på noe annet enn norsk.
Kommunikasjonsdirektøren i FHI: – Lettest å jobbe godt med kommunikasjon når du kan være sannferdig Folkehelseinstituttets Christina Rolfheim-Bye beskriver arbeidet med pandemien som «krevende», og «givende».