Noel følte seg fortapt. Så kom muligheten som endret alt Noel Olafsen var isolert og uten både venner, utdanning og jobb. Muligheten i kommunikasjonsbransjen ble livsforvandlende.
Cannes Lions er i gang: Her er alle de norske på shortlist første dag Fem norske byrå sikret seg nominasjoner på dag en.
Bufdir og Atyp ble de store vinnerene på årets Mediaforum Sikret seg to av fire gull. Se alle vinnerene i denne saken!
For 6000 kroner har Fontenehus klart å få some-oppmerksomhet verdt flere millioner kroner – Fontenehus hadde en liten slump med penger som vi fordelte så godt vi kan, forteller Client Director i Anorak, Janne Espevalen.
Oslo dekoreres med budskap om psykisk helse - foreningen etterlyser Psykemelding Beboerne selv dekorerer vinduene sine med gardiner laget av Fontenehus og Anorak: – Vi flytter Bilboards-formatet inn i stuene til folk.
Bruker folk i Oslos vinduer i kampanje for å fremme psykisk helse 12. august dekkes Oslo-borgernes vinduer med gardiner dekket av sitater om hvordan det er å være ensom og alene under psykisk sykemelding.