Gaitline og Bureau bisto folk med nye sko på nasjonaldagen Den norske skoprodusenten Gaitline fronter seg selv som «The World’s Most Supportive Shoe.» Det ville de bevise på selveste nasjonaldagen.
Til alle som ikke hørte påskefjellet kalle Foodora og Ring 2 var ute med en ny kampanje til alle de som ble hjemme i påsken.
Mads Dokka Blybakken skal bygge opp foodoras nye avdeling for myndighetskontakt i Europa – Vi må kartlegge hvilke prosesser som foregår og unngå blindsoner.
Kommunikasjonssjef roper varsku: Frykter journalistikken blir dårligere – Jeg har ikke noe mot å bli filleristet, så lenge det blir gjort på en riktig måte.
Foodora satser på færre og større kampanjer – får rekordresultater – Vi har gått fra å være de som løser ting for andre internt hos oss, til å være de som ber om å få ting for å skape kampanjene.
Foodora leverer boller på døra til netthatere i ny kampanje – De som bør ta seg en bolle skal få høre det.
Varde Hartmark med morsomt svar på Nordvik-bommert – Det er en mulighet til å få vist fram de flinke folkene vi har.
Foodoras kommunikasjonssjef har opplevd trusler mot seg og familien – Vi har en beredskapsavtale vi bruker når vi får ubehagelige henvendelser om hvordan man skal håndtere det best mulig
Foodoraas markedssjef går til bilbransjen Lise Prydz Aarstrand blir ny merkesjef i Stellantis med ansvar for DS.
Foodoras e-postmarkedsføring vekker oppmerksomhet: – Noen kan bli fornærmet av dette, men jeg syns det var morsomt Any Josephs budsjett er ikke stort nok til å kunne bestille mat gjennom Foodora til en hver tid, noe som førte til hundre dager uten bestilling i appen. Da sendte Foodora mail med spørsmål om å bryte sølibaten.