Anne Karin Sæther går fra Footprint til Klimastiftelsen – Vi er særdeles glade for å få Anne Karin Sæther som kollega.
Bærekraftskommunikasjon er altfor kjedelig! «Hvorfor skal folk bry seg om bærekraft når så å si alt av bærekraftskommunikasjon som dunkes ut er dørgende kjedelig?», skriver Helge Skivenes.
Bærekraftskommunikasjon: – Et spørsmål om troverdighet Flere undersøkelser viser at folks tillit til bærekraftskommunikasjon er svært lav.
Trine tror AI blir en frelse for mange med skrivevansker – Men først og fremst tror jeg at alle som vet hva den vil føre til, kommer til å ta feil.
Footprint topper kommunikasjonslaget med «kreativ gladlaks» Klimabyrået henter Simen Rudi fra Fremtind: – Et sjeldent funn.
Footprint henter Orklas bærekraftssjef – Kombinasjonen av deres kompetanse, engasjement og arbeidsmiljø var det som gjorde at jeg valgte å bli en del av Footprint-gjengen, sier Johanne Kjuus.
29 norske nominasjoner: Trigger, Geelmuyden Kiese, Footprint, Hyper og Nucleus kjemper om internasjonal prestisje Geelmuyden Kiese leder an med hele 17 nominasjoner.
Klimabyrå mener årets Arendalsuke er den grønneste noensinne – I fjor så vi at det var en voldsom interesse for denne tematikken, og i år tror jeg det må være flest arrangementer som omfatter nettopp bærekraft og omstilling, sier Beate Nossum i Footprint.
Guy Kiddey valgte å forlate Footprint rett etter at sammenslåingen med Sopra Steria ble kjent – Blir vanskelig å holde på de prinsippene som er viktige for Footprint.
Footprint og Sopra Steria slår seg sammen Sammen har de en ambisjon om å bli ledende på bærekraftsrådgivning i Norge.
Helle Hoås har forlatt MDG for å satse for seg selv – Vi som forteller historier har og et moralsk ansvar for å bidra til at det grønne skiftet skjer
Footprint henter nye rådgivere: – Alle er enere på sine felt Henter fra The Economist, MDG, Schibsted, Coor og Design Container.
Siden februar har Nikolai og Hanne-Lene sagt nei til oppdrag for to millioner kroner – Det er den eneste og riktige måten å gjøre det på.
Helge skal jobbe som brobygger i Footprint – Siden jeg på en måte har en fot i kommunikasjonsbransjen og en fot i politikkens verden skal jeg også fungere som brobygger internt
Byråsjef om ny Footprint-partner Trine Skei Grandes «PR-utsagn»: – Retorisk vissvass Apriil-sjefen savner at flere står opp for bransjen. – Vi må tydeliggjøre hva vi egentlig holder på med.