Kritisk til mediehåndteringen: – Bør ha en strategi som alle skjønner NRK-kommentator Jan Petter Saltvedt mener Fotballforbundet har mistet kontrollen når stjerner som Erling Braut Haaland og Caroline Graham Hansen ikke stiller opp for pressen.
Eliteserien ble Norges mest spennende sponsorobjekt igjen I dag kom Sponsor Insights rapport om det norske sponsormarkedet som bekrefter at Eliteserien for femte år på rad er landets mest spennende sponsorobjekt.
Opprykket er sikret. Dette er de kommersielle målene nå På starten av året var både spillere og ansatte i Vålerenga langt nede. Nå har de konkrete planer for å få alle sidene ved klubben opp på Eliteserie-nivå igjen.
– Det er ikke ulovlig det Viaplay gjør, men de mister moralsk troverdighet Reaksjonene er sterke etter at det ble kjent at Viaplay har sikret seg rettighetene til å vise Ronaldo i Norge. Flere eksperter mener det kommer til å blåse over.
Ekspert om Viaplay-retorikken: – De får nok ikke noe mer sympati Strømmetjenesten har lagt seg på en beinhard linje når de snakker om prisen på sitt eget produkt, og at mange velger å se fotball på ulovlige måter.
Involve Advertising inngår rammeavtale med NFF Avtalen gjelder for levering av tjenester innen grafisk design og kreativt arbeid.
Han blir ny SoMe-manager i Molde FK Martin Ottinsen Thuve får ansvaret for sosiale medier i Molde Fotballklubb.
Brann snudde fra katastrofe til seiersraid: Slik har markedsavdelingen ridd suksessbølgen – Det er supporterne vi kan takke.
NRK ville fjerne Qatar-reklame under fotball-EM - fikk blankt nei Visit Qatar har sikret seg en plass på norske TV-skjermer under Europamesterskapet. Amnesty mener det er problematisk.
Rosenborg med utradisjonelt grep: – Tror ikke noen har tatt det så langt Fotballklubben lanserte nylig en kleslinje som bryter med vanlig supporterutstyr.
Byråtopp blir sportsdirektør i engelsk proff-fotballklubb Moldensere prøver nok en gang å eie engelsk fotballklubb
Martin Ødegaard inngår samarbeid med TINE Til sommeren blir han å se på melkekartongene landet over, sammen med idrettsstjernene Guro Reiten og Karsten Warholm.
FotballtrøyeFredag: Rekordhøyt resultat Barnekreftforeningen får stadig flere medspillere i kampen mot barnekreft. Årets kampanje ga et rekordhøyt sluttresultat på 9,2 millioner kroner.
Idrettslagene med ny vri - signerer felles sponsoravtale Fotballaget HamKam og håndballaget Elverum har begge inngått en avtale med Bouvet, og skal fordele inntektene seg i mellom.
Dette er byrået bak den «nye» RBK-logoen Rosenborg har fått ny drakt og logo. Investeringen skjer i en tid der klubbens økonomi er hardt presset.
Brann er klar for sesongstart – lanserer ny merkevarefilm – Filmen representerer på flere måter en ny epoke for Brann.