PR-rådgiveren skrev VG-kronikk for Ingebrigtsen-brødrene Espen Skoland i NPG skrev kronikken i VG der friidrettsbrødrene sto frem og fortalte om oppveksten sin.
Sanofi inngår samarbeidsavtale med Salum Kashafali Legemiddelselskapet Sanofi inngår en to-års samarbeidsavtale med friidrettsstjernen Salum Kashafali og blir en av hans viktigste støttespillere.
Norsk friidrettskomet signerer for sportsbyrå 21-åringen løp seg til en historisk OL-finale på 400 meter i sommer, nå skal Henriette Jæger få hjelp av NPG Sport & Communication i jakten på sponsorer.
Baardsen Sport utvider med ny OL-helt Eivind Henriksen (34) tok sølv under OL i Tokyo. Nå har han signert for PR- og sponsorbyrået Baardsen Sport.
Tid for å skru på sponsorkrana – ikke kutte «Jeg vil utfordre toppledere til å ta seg en «strafferunde» og se med nye øyne på sine sponsorstrategier og finne måter å styrke bedriftens identitet og samfunnsansvar», skriver Gunnar Glavin Nybø.
Forbundene forteller: Slik opplever de sponsor-hverdagen Hva betyr større og mer kjente profiler for de ulike idrettenes attraktivitet på sponsormarkedet? KOM24 har tatt en spørrerunde.
Hovedsponsor avslutter samarbeidet med Norges Friidrettsforbund Gjensidige hopper av lasset etter sju år.
Sponsorene gjorde OL-drømmen mulig: – Alt kan ikke handle om slag på kassa Med drahjelp fra «Like Muligheter»-prosjektet fikk Norge med et kvinnelag i stafett i OL, for første gang i historien.
Markus Rooth inngår sponsoravtale med Rever Mangekjemperen og friidrettsutøveren Markus Rooth (21) fra Tjalve IK er blitt enig med investeringsselskapet Rever om en sponsoravtale.
Tidligere Discovery-topp er Ingebrigtsen-brødrenes rådgiver Espen Skoland bistår Henrik, Filip og Jakob Ingebrigtsen på PR-fronten.