Statkraft-veteran blir assosiert partner i GK Geelmuyden Kiese ønsker å styrke sin satsing på energi i Norge, Norden og Europa. 1. april starter Jürgen Tzschoppe som assosiert partner i byrået.
Mathias Fløtaker blir talentsjef i Geelmuyden Kiese Geelmuyden Kiese styrker sitt arbeid med talentutvikling.
Geelmuyden Kiese-partnere innlemmes i Paritee-partnerskapet Geelmuyden Kiese-veteranene Karne Lykkebo og Rasmus Nygaard-Winther først ut.
Svenske GK-topper starter eget KI-byrå – Vi ser et tydelig hull i markedet for skalerbar og strategisk kommunikasjon som sparer tid og leverer resultater.
Trigger med sju nominasjoner til årets SABRE Awards – se alle norske nominasjoner her Har norske byråer laget noen av europas beste PR-jobber?
GK får nok en assosiert partner – styrker USA-kompetansen Geelmuyden Kiese styrker sin internasjonale tilstedeværelse og kompetanse innen strategisk kommunikasjon.
Slik får du jobb som kreatør Etablerte kreatører deler sine erfaringer og meninger om hvordan man kan lykkes i yrket.
Dette sier konkurrentene om First House sin Kongsberg-satsing – Jeg er bekymret for mangelen på forståelse mellom politikken og næringslivet.
Severin Roald om å slutte i GK: – En beslutning som har modnet over tid Før han finner seg en ny jobb skal han ta vare på familien og utforske bratte snødekte fjellsider.
Severin Roald slutter i Geelmuyden Kiese Etter vel tre år som administrerende direktør har Severin Roald valgt å slutte i Geelmuyden Kiese.
Senterpartiet er ute av regjeringen – Dette tror byråtoppene skjer Blir det lov å kjøpe tjenester av PR- og kommunikasjonsbyrå igjen?
Geelmuyden Kiese styrker helseteamet Geelmuyden Kiese knytter til seg den erfarne topplederen Thor Linge. – Vi skal være best i Norge på helsekommunikasjon, sier partner og HealthHUB-leder Geir O Harnes.
– Fordi jeg skjønte det kom til å bli et mas, var det like greit å slutte i First House Tor Mikkel Wara mener debatten om åpne kundelister er overdrevet.
GK ble tatt på fersken av Arbeidstilsynet – bruker erfaringen i kunde-kursing Sier media spør om en ting, men det er ikke det de vil ha.