Byråkampen 2024: Publicis slo konkurrentene i jakten på mediemilliarden Mediekontoer verdt 1,4 milliarder kroner var i spill i 2024. Dette er de store vinnerne på det norske markedet.
Medieinvesteringene har økt med 100 millioner i 2025 Mediebarometeret fra Mediebyråforeningen viser en oppgang på 7,5 prosent i medieinvesteringene så langt i 2025, sammenlignet med samme periode i fjor.
Wavemaker ansetter Thomas Mietinen og Hanna Synøve Ulimoen Vil styrke teamet, skriver de i en pressemelding.
GroupM lanserer ny TV-løsning TV har lenge vært kongen i medielandskapet, men den digitale tidsalderen har tvunget den gamle kjempen til å tilpasse seg.
GroupM gjør Paradigm tilgjengelig for alle kunder i Norden Paradigm vil nå gi annonsører muligheten til å ta bedre beslutninger når det kommer til investeringer i digital markedsføring og få mest mulig ut av hver reklamekrone.
MFO og Wavemaker i nytt samarbeid Fra 1. april gikk et av Norges største mediebyråer, Wavemaker, inn som ny samarbeidspartner og sponsor av MFO.
314 millioner reklamekroner er borte – men nå forventer de mindre fall ut året – Vi er nok nede i en bunn nå.
Young Lions-teamet skal lære fra toppene i bransjen Jesper og Petter er klar for tøff konkurranse i Young Lions Media og tror de har gode vinnersjanser – om de har dagen.
Sophie Iuel blir medeier i Rocket: – Et viktig karriereløft Kommer fra GroupM som Programmatic Video Lead.
GroupM lanserer egenutviklet influenserplattform Med det nye influenser-produktet INCA tar GroupM steget inn i influenserverdenen.