POL sikrer sin første Sølvfisk for året med TINE-reklame Reklamefilmen «Skikkelig tilbake» for TINE gir POL sin første Sølvfisk for året. Filmen hyller nye generasjoner som velger å vende hjem og bidra i lokalsamfunnet – på ekte TINE-vis.
TRY får sin første sølvfisk for året TRY har sikret seg en plass i kampen om Gullfisken etter at kampanjen «Vær grei på vei», laget for Statens vegvesen, stakk av med sølvfisken for august.
Leder juryen og vinner nesten alle prisene selv: – Ikke bestukket noen Øyvind Waage i Per Høj tror jurylederen kan føle seg litt flau, Therese Becke i Pol synes det er synd for de andre byråene, mens TRYs Kjetil Try gidder ikke å spekulere i det engang.
Morgenstern vinner femte Sølvfisk for året – kun én har sluppet unna Morgenstern fortsetter sin suksessrekke og sikrer seg nok en sølvfisk, denne gangen for juni.
Nok en sølvfisk til Morgenstern og Finn.no Mai-Sølvfisken går til Morgenstern og Finn.no for «Squeese Day». Byrået sikrer seg sin fjerde Sølvfisk for året, og den andre for Finn.no.
PowerOffice får sin første sølvfisk: – Treffer på kornet Morgenstern og PowerOffice stikker av med sølvfisken for april.
En konkurransebransje på hell? «KOM24 lurte på om vi ikke syns det er litt for mange konkurranser i reklamebransjen. Vi lurer heller på om det snart er noen igjen», skriver Torny Hesle.
Årets Gullfisken-vinner forventet ikke to seiere på rappen Morgenstern for Finn.no hentet hjem gullet i år også.
Morgenstern og Finn vant Gullfisken for andre året på rad Reklamefilmen «Barnevogn» vant Gullfisken under reklamebransjens feiring lørdag kveld.
Selah Sleep er årets «Gullspire» Start-upen får kommunikasjonshjelp fra TRY og reklameplass på TV 2 til en verdi av én million kroner.
TRY og POL stiller sterkest: – Alltid en gledelig kveld Reklamebransjen samles i feststemning for å hylle fjorårets beste reklamefilmer.
Disse kan stikke av med Gullfisken Førstkommende lørdag skal reklamebransjen hylles og her får du en oversikt over de nominerte sølvfiskene.
Gleder seg til å hylle reklamebransjen – Det å skulle fortelle en historie på 30 sekunder er ingen lett oppgave.
Derfor er bilreklamer så like Kreativitet er ofte svært viktig for å lage en god og treffsikker reklame. Er dette mangelvare i dagens bilreklamer?
Finn.no-reklame vant reklameprisen Gullfisken Reklamebyrået Morgenstern gikk til topps i årets Gullfisken-prisutdeling med sin reklamefilm for Finn.no.
Disse seks byråene kjemper om Gullfisken POL, Morgenstern, TRY, Alexander Reklamebyrå, Per Høj og Anorak – har alle muligheten til å sikre seg Gullfisken neste måned.
TRY-eide byråer leder Gullfisken-juryen for tredje året på rad – Det blir nok ikke et fjerde år, sier TV 2.
Postens reklame om skeiv juleromantikk mest populær blant seerne i fjor Landets TV-seere har stemt fram Postens reklamefilm «When Harry met Santa» som vinner av Gullfisken 2021.