TRY med storsatsing på data og analyse I en tid hvor data og analyse blir stadig viktigere for å skape konkurransefortrinn, annonserer TRY ansettelsen av Ali Ahmad som ny Head of BI and Analytics.
Feirer 20 år med Facebook: – Har snudd om på bransjen Hvordan har byråene tilpasset tilnærmingen til Facebook gjennom årene?
TRY Opt danner Nordisk mediebyrå-nettverk HowCom, TRY Opt, Calibrate og NØRR3 lanserer et Nordisk mediebyrå-nettverk for å tilby annonsører et uavhengig og transparent alternativ når de skal velge en Nordisk samarbeidspartner.
Derfor ansetter TRY-huset egne TikTok-overvåkere – Vi ser hele tiden etter nye muligheter for å holde oss oppdatert, og dette er en investering vi ønsker å teste ut.
TRY Opt henter fra dentsu: – Stas å bli en del av TRY-huset Byrået styrker seg på innsikt og får med Terje Isachsen på laget.
TRY Opt er Snapchats første nordiske AR-partner – Dette blir en win-win-win-situasjon for annonsører, TRY Opt og Snapchat, sier Per Christian Strand Teslo.