Narvesen lanserer plantebaserte nyheter med Hanne-Lene Dahlgren - Vil gjøre det enklere for kunden å ta gode valg i tråd med norske kostråd
Narvesen åpner testlab for gode valg på farten Det nye kommunikasjonskonseptet «Gode valg på farten» skal gjøre det enklere for kundene å finne sunnere og mer bærekraftige produkter når de er på farten.
17 influensere inn på eiersiden i grønt byrå I Team Tomorrow er målet at alle samarbeid profilene gjennomfører skal inspirere og engasjere forbrukere til en mer bærekraftig livsstil.
Satser på bærekraftsinfluensere – nå gir de og ut bøker – Med forlaget så skaper vi en enda større plattform for gode forbilder for morgendagen.
– Vi trenger at noen av de vi sier nei til tenker shit de sier nei til reklamekronene våre Håper på forandring.
Hanne-Lene slakter NRK Super for pølse-reklame og grønnvasking mot barn – Uansett hvordan man vrir og vender på det – så er pølser langt ifra bærekraftig. Det er skikkelig trist at dette innslaget pusher et forbruk vi egentlig burde begrense på alle mulige områder, sier Dahlgren.
Mads Hansen dropper Vixen Awards: – Ikke supergira for å bli assosiert med den bransjen Har heller ingen tro på at han stikker av med prisen: – Jeg nekter å tro at VIXEN-juryen vil gi bort prisen som årets influenser til en fyr som kritiserer bransjen.
Denne trioen slår seg sammen for å lansere en rekke bærekraftige selskap Louise Fuchs går inn som partner i profilbyrået Team Tomorrow og starter bærekraftsbyrå og forlag sammen med bærekraftsprofil Hanne-Lene Dahlgren og mediaprofil Nikolai Kaatorp Mathisen.
EU skjerper nå kravene rundt grønnvasking: – Målet er å finne ut hvem som faktisk gjør good shit Samtidig er Team Tomorrow nummer 500 til å signere Grønnvaskingsplakaten her i Norge.
Hanne-Lene logget av en uke: – Burde gjøre det oftere Da hun og ektemannen feiret ti års bryllupsdag, tok hun seg fri fra sosiale medier og e-post i en uke. Turen gikk til Mauritius, men influenseren innrømmer at hun føler på flyskam: – Det er litt bitter sweet.
MENY inngår samarbeid med Norges største vegetarinfluenser 4 av 10 kvinner tenker på miljøet når de handler mat. Disse ønsker MENY å nå.
Siden februar har Nikolai og Hanne-Lene sagt nei til oppdrag for to millioner kroner – Det er den eneste og riktige måten å gjøre det på.
Hanne-Lene Dahlgren vinner prisen som årets formidler – Vinneren gjør det enklere for alle som vil få i seg mer grønnsaker og planter, begrunner juryen av Matprisen.