Happn lanserer ny internasjonal kampanje Kampanjen vil minne folk på at noen historier muligens aldri ville sett dagens lys om det ikke var for happn.
Helsedirektoratet ble avvist av Tinder - fant ny match i happn Datingappen Happn slår et slag for rekordhøy gonorésmitte i landet: – Det viser at de tar sikkerhet på alvor, sier kommunikasjonsdirektøren i Helsedirektoratet.
NorwayRob får kjeft av Skyss – skal ha misbrukt arbeidsplass i markedsføring Vil ha større avstand mellom profil og merkevare.
Nå kan du crushe med et par pupper på happn I oktober startet Brystkreftforeningen og Kreftforeningen sin velkjente Rosa sløyfe-aksjon. I datingappen happn er dette synlig som en profil der brukerne blant annet blir oppfordret til å bli kjent med puppene sine.
happn i gang med ny kampanje «vi lover, det er verdt det» I kampanjen møter man sju single mennesker, hvor det skjer uventede, kleine ting på date.
happn med ny Crush – falt for PR-operatørene – Vi er veldig stolte av å kunne snakke høyt om dette forholdet, sier kreativ leder Eivind Hammer Myhre.
Misa skal gjøre datingappen kjent i Norge – vil endre måten vi kommuniserer på – Vi vil vekke følelser og gi sommerfugler i magen gjennom gode historier, sier appens talsperson.