Helthjem og Simpleness med ny kampanje - vintage levert på døra Sammen med Helthjem har Simpleness utviklet et kommunikasjonskonsept som skal pågå ut året.
Finn-tillitsvalgt om nedbemanningen: – Tøff nyhet å få Sigurd Frivik, tillitsvalgt hos Finn.no, forteller KOM24 at de ansatte mottok nyheten med en viss forståelse, men også med stor frustrasjon.
Røde Kors og JCP PRAD samler inn brukte klær Konseptet «Den er du vel ferdig med?», bruker humor for å få fram budskapet med kampanjen.
Helthjem ansetter ny markedssjef – henter fra egne rekker – Jeg ønsker å bidra med å gjøre Helthjem enda mer synlig, sier Marte Grevle.
– Vi ønsker å få på plass tydeligere rammer rundt vårt bærekraftsarbeid Helthjem, Morgenlevering og Distribution Innovation har signert Grønnvaskingsplakaten.
Tre nye forsterkninger til Helthjem - veksten fortsetter Ansetter blant andre ny PR- og kommunikasjonsrådgiver for å holde en god kommunikasjon med pressen og være tilgjengelige for et større publikum.
Amedia henter konseptutviklerere fra Helthjem og CopyCat Henter inn to nye konseptutviklere til kommeriselle stillinger.
Mattias (36) er ansatt som ny kommersiell leder i Helthjem – Det er et privilegium og få ansvaret for videreutvikling av tjenester som så stor andel av Norges befolkning har et forhold til og benytter seg av.