Lervold i KPMG tror det fortsatt vil handle om korona, men håper det også vil handle om kompetanse neste år – Altså hvordan vi kan sette på oss noen nye briller som gjør at vi rekrutterer og tenker bredere og dypere enn vi tradisjonelt har gjort.
KPMG leter etter mangfold når de rekrutterer: – Vi har ikke vært gode, men det skal vi bli, sier markedssjef Henrik Lervold Noen hevder selskapet driver med «brownwashing» og ikke oppriktig ønsker et større mangfold i selskapet, men det skal Henrik Lervold og den nye rekrutterings-kampanjen motbevise.
KPMG søker etter folk som har blitt diskriminert eller har hull i CV-en – Jeg tror det er sunt at vi må sette på oss nye linser når vi nå rekrutterer kandidater som er «annerledes» enn de vi vanligvis søker.
Aldri før har noen fra markedsavdelingen blitt partner i KPMG Rådgivnings- og revisjonsselskapet KPMG gir partnerstatus til sin markeds- og kommunikasjonsdirektør.