Pia Christina Dybendal Svensson er ny rådgiver i HS Media Salgs- og markedsføringsselskapet på Kirkenær har ansatt Pia Christina Dybendal Svensson som digital rådgiver for sosiale medier.
HS Media tar annonsesalget for Tidsskrift for Norsk psykologforening Salgs- og markedsføringsbyrået HS Media har inngått avtale om å overta ansvaret for annonsesalget for Tidsskrift for Norsk psykologforening.
HS Media har landet avtale med SAS SAS og salgs- og markedsføringsselskapet HS Media er blitt enige om en avtale om salg av reklame for SAS sine medieplattformer.
HS Media styrker seg med sosiale medier-kunder – Med satsingen på SoMe har HS Media også fått flere ben å stå på.
HS Media med ny avtale: – Veldig spennende marked HS Media har fått ansvaret for å utvikle stilling ledig-markedet hos Dagbladets Børsen.
HS Media og Heisholt Inc. inngår samarbeid Salgs- og markedsføringsselskapet HS Media på Kirkenær og reklamebyrået Heisholt Inc. med adresse Oslo inngår samarbeid.
HS Media fyller på med to nye ansatte Camilla Stakeng (23) og Mattis Sorknes (22) startet i august hos salgs- og markedsføringsselskapet HS Media. Begge er ansatt som Key Account Managere på Kirkenær.
Kommunikasjon som treffer målgruppen «I disse dager er det diskusjoner rundt lagring og bruk av digitale data for å treffe målgruppene med reklame. Hva er lov i fremtiden – og hva blir ikke lov? Det som er det sikreste er å treffe målgruppen med redaksjonelt innhold som vi vet at forbrukeren setter stor pris på.», skriver Tor Arne Sandholt.
Nisjene styrker seg i nisjelandet Norge er i seg selv et nisjeland i verdensmålestokk. Når det gjelder medier og medieutvikling, kan vi allerede nå slå fast at første halvår 2021 har vist stor fremgang for nisjemedienes del. I alle fall for mange.
HS Media inngår avtale med United Influencers: – Et veldig spennende oppdrag Fremover skal HS Media administrere annonsestyring på displayannonser, direktesalg og programmatisk for UI.
«Ingen skal beskylde Facebook, Snapchat og Google for å gjøre en jobb for det norske velferdssamfunnet!» Det er ikke bare leserne, seerne, lytterne og brukerne som setter ekstra stor pris på de redaktørstyrte mediene under pandemien. Også mange annonsører drar i samme retning.