Sluttet som sjef i TRY Dig – dette er hennes nye jobb Blir ny Norgessjef for CRM-programvareleverandøren SuperOffice, med et klart mål om videre vekst i Norge.
Har fått NoA og Trigger på kundelisten Produktet ble lansert i november, og selskapet har allerede sikret seg Trigger og NoA på kundelisten.
HubSpot og TikTok inngår samarbeid for å nå B2B-markedet Sammen skal HubSpot og TikTok gjøre det enklere for virksomheter å finne ny kunder.
Tre konkurrenter går sammen – lanserer nordisk teknologikonferanse TRY Dig, Avidly og Amesto Growth har satt all rivalisering til side for å arrangere teknologikonferansen «Nordic Growth Summit» i Oslo neste år.
Rosenborg med storsatsing på markedsføring Euforiske vibber har preget Utbrudd–kontoret etter de ble valgt som samarbeidspartner for arbeidet.
Dette er de fem store SoMe-trendene akkurat nå «Større trøkk på kundeservice og nettsamfunn, nye videoformater og “nano-influensere”. Dette er bare noen av SoMe-trendene som skyller innover Norden akkurat nå», skriver Pernilla Jungåker.
1200 markedsførere har svart: Dette er trendene de har mest tro på i 2023 Varsler kutt i markedsføring på Metaverse og AR.
TRY Dig fyller to år: Har ansatt over 100 personer på to år I TRY Digs to første leveår går selskapet med et underskudd på fem millioner kroner: – Vi har kalkulert at det koster penger å bygge selskap, sier daglig leder.
Iteos bidrag har sendt Malling & Co til topps i merkevareundersøkelse Kommunikasjonsbyrået har bistått Eiendomshuset Malling & Co med å synliggjøre deres ekspertise.