TRY er Hurtigrutens nye byråpartner Hurtigruten har valgt TRY som totalleverandør i Norden innen merkevarebygging, reklame og mediebyråtjenester.
Hurtigruten bytter navn Hurtigruten Group med ny merkevarestruktur, og deler opp i «Hurtigruten» og «HX».
Rune Thomas Ege forlater Hurtigruten – går til cruiserederi – Han blir svært sentral i arbeidet med å videreutvikle SeaDream.
DNB henter fem nye til markedsavdelingen – Dette er skikkelig «360»-jobber og da er vi ekstra glade for å få kollegaer som har erfaring fra en rekke fagdisipliner og bransjer, sier Aina Lemoen Lunde.
Emilie Stordalen er i mammapermisjon samtidig som hotellkonsernet bytter navn: – Han kom på det dårligste tidspunktet Nordic Choice Hotels er historie: – Vi er rebeller og det ligger litt i vårt DNA, sier Emilie Stordalen.
I år vil TRY ha en tydeligere tilstedeværelse under Arendalsuka Sindre Beyer og TRY stiller med nærmere 40 personer i Arendal til uken. Dette gjør de andre byråene.
Nina Vennevold har begynt et nytt kapittel i HvabeHager Fikk endelig komme til et hardnakket tekstbyrå, hvor tekst er selve kjernevirksomheten.
Slik kom Macks ølbryggeri seg inn på det australske markedet – helt uten markedsføring Etterspurt og eksotisk Down Under.
Carine og Martin til Hurtigruten Norge Carine Møller Mortensen blir ny VP kommunikasjon og Martin Henriksen leder for bærekraft og samfunnskontakt i Hurtigruten Norge
Hurtigruten faller på kundetilfredshet-kåring – At denne norske undersøkelsen viser en tilbakegang i det norske markedet, tar vi til etterretning.
Hurtigruten Group får ny kommunikasjonssjef – Jeg gleder meg virkelig til å bli en del av Hurtigruten-konsernet, sier hun.