Whydentify med KI-prosjekt for Hydro: – Skremmende godt Med HeyGen kurser Hans Petter Stub Hydro-ansatte på fire språk med nærmest perfekt lipsync, men advarer om risikoene ved KI-verktøyet.
Markedsførere møtes til speed-dating Bransjeforeningen har arrangert sin første MFO Speed (up) Date, hvor medlemmer ikke kom for å lære av foredragsholdere på scenen, men snarere av hverandre.
Ny tungvekter går til Sopra Steria Footprint Hege Marie Norheim går til Sopra Steria Footprint, og tar med seg erfaring fra både Finansdepartementet, Hydro, Equinor og Freyr.
Her jubler Hydro for sitt SABRE Awards-gull – Målet har vært å skape en etterspørsel i markedet. Det har vi lykkes veldig godt med.
Anders går fra Statkraft til Hydro Rein Den tidligere rådgiveren får ansvaret for å lede kommunikasjon og myndighetskontakt i Norge og internasjonalt.
Aksel Fridstrøm forlater Minerva - går til Hydro Forlater posten som nyhetsredaktør og blir myndighetskontakt i Hydro.
TV 2 har mistet to store kommunikasjonsroller på to uker – Vi skal naturlig nok først finner en erstatter for Willand og vi vil ikke haste denne prosessen. Vi skal finne riktig profiler, sier sjefredaktør og administrerende direktør i TV 2, Olav T. Sandnes.
Sarah C.J. Willand slutter i TV 2: – Det var bare snakk om tid Gir seg i jobben som direktør for markedsføring, organisasjon og kommunikasjon, for å bli administrerende direktør i Cappelen Damm.
Eckhoff går fra SAS til Hydro – Jeg gleder jeg meg til å gå over på et nytt felt og å utvide horisonten min.
Slik jobbet kommunikasjonsteamet til Nortura etter dataangrepet To tiltak ble svært viktige, forteller kommunikasjonssjefen.
Flere ledige plasser i kommunikasjonsavdelingen til Hydro: – Oppfordrer til mobilitet internt Tre av de fire stillingene er interne bytter.
Hydro vil at omdømmebygging og merkevarebygging skal gå hånd i hånd – Vi er et selskap de fleste har høy kjennskap til, men lav kunnskap om.
Nytt samarbeid mellom BOLT og Hydro – Dette er første gang vi skal lage års- og kvartalsrapport for Hydro.