FHI måtte ta grep: – Det var mye tall som både media og befolkninga gikk seg litt vill i Da pandemien kom innsåg FHI at de måtte ta illustrasjonsgrep.
Har gjennomført en omfattende omstilling i Gyro – Corona-pandemien har vært en katalysator for endring, sier administrerende direktør.
Snart er det Black Friday: – Dette er noe nettbutikker burde begynne å tenke på allerede i august Deler de beste triksene for å lykkes med markedsføringen for det som for mange er årets viktigste uker.
KPMG har aldri opplevd liknende respons for en film – Det kom rett og slett så mange forespørsler fra engelskspråklige personer, så vi bestemte oss for å legge den ut med teksting, sier leder i kommunikasjonsavdelingen.
Rekrutteringsbyrå: – Første halvår har vært en eksplosjon med heftig vekst Jobbsøkende prioriterte noe helt annet enn forventet lønn i fjor.
COWI lager sine egne kampanjer: – Det er faktisk mulig å løfte disse tingene selv Arbeidet til kommunikasjonsstaben på kun fire stykker har ført til intern stolthet i selskapet og et realt prisdryss.
Treningsgiganten styrker seg på innhold når de snart skal lansere nytt konsept – Grunnen til at vi nå etablerer eget produksjonsstudio internt er for å få mer fleksibilitet og skalerbarhet av produksjonen.
XXL har bygget opp en stor inhouseavdeling: – Et godt og riktig grep – Jeg tror aldri man skal undervurdere viktigheten av å ha kunnskap om innsiden av butikken, forteller kommersiell direktør i sportskjeden XXL.
Posten doblet effekten etter satsing på eget innhold – Et dyktig inhousemiljø gjør det lettere for oss å være tett på hele tiden.
«Trenger onkel enda en stekepanne?», spør Jernia – Jeg mener at vi som ledere må mene noe og ta ansvar, sier administerende direktør Espen Karlsen.