Nå tror annonsørene på bedre tider i vente – men det slår ikke ut på markedsbudsjettene enda Halvparten av annonsørene ser lyset i enden av tunnelen.
– Stadig flere er skeptiske til å legge alle eggene sine i Meta-kurven Disse trendene bør man følge med på innen innholdsmarkedsføring akkurat nå, ifølge byråene.
Byråene deler: Dette er de viktigste trendene innenfor content marketing – Stadig flere ønsker innholdet sitt produsert av KI.
Gull til Amedia i INMA Global Media Awards Det er ikke bare INMA som har bitt seg merke i den kommersielle produktutviklingen hos Amedia.
Nyoppstartet Duo henter flere store samarbeid med nytt konsept – Vi trivdes godt i Hensikt, men da bransjen fikk seg en solid knekk, var vi uenige om veien videre.
Hekt henter ny ansatt fra Hill+Knowlton – Ser en litt utenfor ring tre i Oslo skrives det en rekke nye norske industrieventyr, sier jærbuen.
– Vi skal sette standarden for fremtiden Det nyoppstartede byrået, Fabelaktig Film, ønsker å være en pådriver for endring i bransjen.
Forventer å omsette for inntil 50 millioner kroner i år: Varsler kamp om kundene – Byrået traff på to forretningsområder som begge har hatt en kraftig vekst under pandemien.
Norske annonsører er blant de som bruker mest penger på innholdsmarkedsføring i Europa Samtidig viser undersøkelsen at en lav andel norske annonsører sier at de har gode strukturer og prosesser for å måle effekten av arbeidet.
Under pandemien har Splay One jobbet mindre med kommersielle merkevarer og mer med organisasjoner: – Meningsfylt – Vi merker at merkevarer og organisasjoner nå er mer åpne for å jobbe med influencere og YouTube, sier daglig leder.