Bygger karrieredrømmen mens de studerer: – Nå er det bare å krysse fingrene Med eget markedsføringsbyrå håper studentene bak Studio BLÅ å bygge kompetanse og sikre seg en plass i en konkurranseutsatt bransje.
Seks av ti i reklamebyrå bruker KI til å lage innhold Teft sin årlige bransjeundersøkelse viser at bruken av KI har doblet seg i bransjen siste året. Mest ivrige er de i reklamebransjen.
Meri Wiik – vi er helt enige: Linkedin er ikke stedet for å kontrollere de ansatte. Det er heller ikke Narify «Vi skal være de første til å innrømme at ordvalget vårt ikke var det beste. Det vi skal gi bedrifter, er oversikt. », skriver Kjetil Hundhammer i Narify.
Starter eget selskap rett fra skolebenken Etter tre år på bachelor i PR og strategisk kommunikasjon ved Kristiania, har Eivind Schau lansert sin egen bedrift: schriv.
Over 200 stykker ville ha jobben – hele søkerlisten ser du her Det har aldri vært så mange som har søkt på jobb i kommunikasjonsavdelingen deres. Her kan du se hvem som ville ha jobben.
Ekte Kommunikasjon tar ny retning: – Ville forskjellige ting Ingebrigtsen leder nå Tinde Advise, Carlsen er ved roret i Fixd og Schau står bak Schriv.
Tar over roret i TRY Innhold Madeleine Strand er ny leder av TRY Innhold og mener godt innhold krever solid kjennskap til strategien.
Huseierne styrker SoMe-laget Hele 160 søkere kjempet om den nyopprettede stillingen hos forbrukerorganisasjonen.
Fra Språkrådet til boutique-byrå Salo Kommunikasjon knytter til seg Isak Ramsvik som ressurs på innholdsproduksjon og markedsrådgivning.
Zoaring tildelt rammeavtale med Equinor Stavanger-selskapet er stolte over å kunne kunngjøre at de har signert en rammeavtale på opptil 10 år med Equinor.
Influenser lanserer tek-start up – Målet er at bedrifter og byråer kan kutte i markedsføringsbudsjettet
Mennesker vil se mennesker, ikke bedriftslogoer «I det siste har jeg begynt å inkludere meg selv mer i innholdet jeg produserer på jobb. Hvorfor? Fordi det er effektivt», skriver Bella Engh.
Bransjen sliter. Dette sier studentene om jobbmulighetene Det er tøffe tider for kommunikasjonsbransjen. Studentene har ulike forhåpninger for tiden som kommer etter bachelorgraden.
Innhaldet er velferdsstaten si blindsone «For å bevare tilliten til velferdsstaten må NAV - og offentlig sektor generelt - forstå at innhaldet er ein sentral del av tenestene dei leverer til befolkninga», skriv Are Gjertin Urkegjerde Halland.
Caroline skal produsere innhold for RBK Kvinner Caroline Stellander Vollen gleder seg til å lage innhold i sosiale medier for Rosenborg BK.
Hurtigruten Svalbard med nytt byråsamarbeid Trigger inngår samarbeid med Hurtigruten Svalbard- vant for erfaring med reiselivsbransjen og tydelige satsning på bærekraft.