Så mye penger er satt av til kampanjen som ble stoppet Reiselivskampanjen til Innovasjon Norge ble tatt av lufta etter at det kom flere reaksjoner. Nesten tre millioner kroner er satt av til kampanjen, som de nå jobber med å relansere.
NORD DDBs reiselivskampanje for Visit Norway ble stoppet – slik jobber de for å fortsette prosjektet Flere reagerte på kampanjen, som nå er satt på pause på ubestemt tid.
Livet etter varslingen: – De køddet med feil dame Sofie Staal sto fram som varsler og fortalte om trakassering i appselskapet Shortcut - og om å måtte være sin egen PR-sjef i etterkant. Shortcut presiserer at de har beklaget og tatt tak i problemene.
Gartner stakk av med storkontrakt for Innovasjon Norge Skal levere strategisk rådgivning verdt nærmere ti millioner kroner.
Reagerer på GK-stunt: – Jeg blir oppgitt på vegne av bransjen «Med noen få unntak, er dette virkelig ikke en metode som kjennetegner bransjen», skriver Marius Parmann om GKs kampanje for å få folk til å flytte til Nord-Troms og Finnmark.
Topplederne om krisene de har håndtert: – Det gjør vi aldri igjen Avtroppende Schibsted-sjef Kristin Skogen Lund forteller om hvordan pandemien endret kommunikasjonen i selskapet. Og Innovasjon Norge-sjefen deler en PR-flause han aldri vil gjenta.
Tina Stiegler blir ny divisjonsdirektør i Innovasjon Norge Trakk seg på dagen i fjor vår etter en konflikt om hennes rolle i Media Bergen. I mai tiltrer hun ny stilling.
Nesten 300 søkte på jobben: – Traff godt på timingen Visit Norway står foran en tidkrevende prosess når de skal ansette ny PR-rådgiver.
HK Reklamebyrå henter prosjektleder fra Innovasjon Norge Ingrid Moen har gått fra Innovasjon Norge til HK Reklamebyrå i Trondheim, og har på kort tid fått prosjektlederansvar for flere av byråets største kunder.
Trigger og Visit Norway vil endre synet på overgangsalderen – Selv om vi nå ser flere kvinner på 50+ i reklame og populærkultur har vi fortsatt en lang vei å gå.
Gjev seg i Høgre etter fire år – går til Innovasjon Noreg – Eg er sikker på at når eg ser tilbake på desse fire åra, vil dei vera blant dei meir spanande i livet mitt.
Gjør YouTube-suksess med markedsføring av reiselivet i Norge Visit Norways YouTube-kampanje «How to Norway» har fått sterke resultater og slår benchmark i reisekategorien.
Visit Norway med ny visuell profil: – Skulle egentlig bare skifte logo Målet er å skape større interesse.
Ferdig i Innovasjon Norge etter bare noen måneder Karianne Hartviksen er ferdig i Innovasjon Norge, og vil nå omfavne frilanstilværelsen som entreprenør og foreleser.
Karianne blir sosiale medier-ansvarlig i Innovasjon Norge – Det er et betydelig ansvar med en stor og spennende målgruppe.
44 norske nominasjoner i «EM i PR» Shortlistene for European Excellence Awards ble sluppet torsdag kveld. Det er 44 norske vinnersjanser på listene.