Flytoget tar til orde for våpenhvile på Gazastripen – Som næringslivsleder har jeg vært stille – altfor lenge.
17 influensere inn på eiersiden i grønt byrå I Team Tomorrow er målet at alle samarbeid profilene gjennomfører skal inspirere og engasjere forbrukere til en mer bærekraftig livsstil.
Døgn tar INSJ – Vi som er til stede på sosiale medier har et ansvar – Det er ikke bare de individuelle influensernes ansvar. Vi som management ønsker også å vise vår støtte.
INSJ med nytt byrå-samarbeid: – Enkelt å si ja Stiftelsen får sin første kommunikasjonsansvarlige: – Hun har et skarpt og stødig hode.
Meri Wiik vil bidra til mer åpenhet for de som er jobbsøkere – Ingen skal skamme seg over å se etter en ny jobb.
Trigger Oslo er første byrået i samarbeid med INSJ – Jeg tror virkelig det kan være et kvalitetsstempel å være med i INSJ, forteller Trigger-sjef Bente Kvam Kristoffersen.
Vil at alle influensere skal gi vekk en prosent av inntektene For et halvt år siden fikk Gisle A.G. Agledahl en idé. Torsdag kunne han offisielt presentere stiftelsen INSJ.
Jenny Skavlan og Isabelle Ringnes skal få influensere til å donere bort deler av inntektene sine Flere kjente profiler har allerede forpliktet seg til å donere minst én prosent av annonseinntektene sine, gjennom stiftelsen INSJ.
Dette ønsker norske influensene å endre på Alkoholloven og tobakksskadeloven er relativt like, men tobakk i sosiale medier har ikke blitt like hardt slått ned på, som alkohol har.
Flere profilerte ambassadører bekreftet til Kreftforeningen – Det er viktig at de vi har med oss er samfunnsengasjerte, troverdige og dyktige profiler som folk hører på og ser opp til, sier spesialrådgiver i Kreftforeningen, Sofia Storhaug.