Fredrik mener LinkedIn er fullt av «intetsigende heiameldinger» Fredrik Saltbones har startet #Fredagensparodi, der har harselerer med LinkedIn.
Har norske selskaper noe å tape på å være ærligere? «Er det glansbildene som gir den virkelige merverdien når bedriften skal kommunisere?», spør Alexander Wie Flaa.
Tina Tharaldsen går fra Iteo til NFM Group: Ville aldri gått til et annet byrå Er utnevnt som Iteos tredje æresmedlem: Døren er alltid er åpen.
Vibeke Munthe-Kaas tar over etter Lervold i KPMG Flere endringer i KPMGs markeds- og kommunikasjonsavdeling: Både CMO og kommunikasjonssjef har forlatt rådgivnings- og revisjonsselskapet.
Iteo henter fire nye erfarne rådgivere til Økern Portal Rekrutterer fra Schibsted Partnerstudio, KPMG, Bufetat og Loop Media.
ESSVE samler alle byråtjenester hos Iteo – Det gir enklere prosesser, helhetlig tankegang, færre møter og lavere kostnader, sier markedssjef i ESSVE, Silje Netskar.
Slik setter du opp Google Analytics 4 på mindre enn fem minutter «Google Analytics 3, også kjent som Universal Analytics, vil slutte å fungere 1. juli 2023. Her er en guide for å sette opp Google Analytics 4 på mindre enn 5 minutter», skriver Espen Skogheim Haugen.
Iteo flytter inn i Økern Portal I flere år har kommunikasjonsbyrået bistått Oslo Pensjonsforsikring med markedsføringen av Økern Portal. Det har fungert så godt at byrået klarte å overbevise seg selv også.
Iteos bidrag har sendt Malling & Co til topps i merkevareundersøkelse Kommunikasjonsbyrået har bistått Eiendomshuset Malling & Co med å synliggjøre deres ekspertise.
– Vi må være forsiktig slik at stammespråket ikke smitter over i kommunikasjonen vi lager Iteo-partner Tina Tharaldsen anser bruk av stammespråk som viktig for en effektiv kommunikasjon, så lenge alle involverte parter forstår begrepene og betydningen.
Derfor er en god landingsside avgjørende for kampanjen din – En landingsside som inneholder overflødige elementer vil kun forvirre brukerne, og kan føre til at brukeren mister fokus og ikke gjør det man ønsker.