Snapchat stakk av med seieren i årets Kanalbattle Martin Wenstad Janssen og Per Christian Teslo sørget for Kanalbattle-seier og fikk skryt for lydlogo – Duoen fikk umiddelbar interesse fra TINE: – Kanskje dette blir lansert en gang.
MFO gjør endringer for årets Kanalbattle – Det blir en mer faglig begrunnet kåring i år – og vi tror derfor at resultatet blir enda mer rettferdig fordi det er fag og prestasjoner som avgjør, sier Ida Cecilie Wille.
Anorak og NoA vant forsvarskontrakt verdt minst 40 millioner kroner – Vi er naturligvis enormt stolte over at Forsvaret har valgt oss som samarbeidspartner.
For 6000 kroner har Fontenehus klart å få some-oppmerksomhet verdt flere millioner kroner – Fontenehus hadde en liten slump med penger som vi fordelte så godt vi kan, forteller Client Director i Anorak, Janne Espevalen.
Her er den nye byråledelsen i Anorak Jens-Petter Aarhus går inn i rollen som kreativ direktør, og Kine A. Werenskiold er ny byråleder.
Norsk abortkampanje har nådd flere millioner visninger på TikTok Begynte arbeidet med kampanjevideoen i fjor – nå har den nådd 3,5 millioner visninger.