JCDecaux ruller ut «verdensnyhet»: – Rett foran nesen på tusenvis av mennesker Nye storskjermer lyser opp Oslos T-bane.
Oslo har blitt farget rosa i Squid Game-kampanje Oslo har blitt rosa med en massiv kampanje for Squid Game, men ikke alle lar seg imponere. Filmforsker mener markedsføringen skaper et paradoks.
Skulle gått til Specsavers? Feilparkerer på Oslo S i nytt kampanjestunt Specsavers skaper blikkfang med feilparkert bil på Oslo S – Eli Hagen slenger seg på med selvironi, ganske nøyaktig 23 år etter turen ned slottstrappen!
Leger Uten Grenser og Publicis utfordret lederne på Oslo Business Forum Plasserte reklame langs reiseruten til konferansen.
JCP-byrået har åpnet Samsung pop-up-butikk Har bygget butikken som en liten sørkoreansk butikk og latt seg inspirere av både K-pop og K-tech.
Geriljastunt sjokkerer Paris I kjølevannet av OL 2024, har en reklameplat i den franske hovedstaden skapt kraftige reaksjoner.
Morgenstern med Kjerkol-stunt Da det på fredag ble klart at statsministeren måtte be nok en minister om å ta sin hatt og gå, kastet Morgenstern og JCDecaux seg rundt.
Lederskifte i JCDecaux Norge Gisle Holst Roness tar over roret for JCDecaux - Øyvind Markussen trer til side.
JCDecaux tar over milliardkontrakt fra Clear Channel Sporveien Media AS bryter med Clear Channel etter elleve år.
Hyundai kupper Colosseum kino og Oslo S for lansering: – Vi slår på stortromma – Morsomt med annonsører som vil gjøre noe ekstra.
Utendørsbransjen velger Ipsos som leverandør av neste generasjons DOOH-målinger i Norge – Vi er sikre på at den nye Outdoor Impact-løsningen vil sette den norske utendørskanalen i forkant når det gjelder mediemåling.
JCDecaux skrur ned lyden på Premier League-reklame etter flere klager Innrømmer at lyden har vært for høy på Viaplays Premier League-reklame. Nå tar de grep.
JCDecaux forventer sterk vekst av programmatisk utendørsreklame – Det er få ulemper med denne varianten, sier Marius Valle.
«The Boys»-installasjonen fra JCDecaux turnerer i Europa Aldri før har leverandøren av utendørsreklame sendt en installasjon på turne:– En stor fjær i hatten for oss, sier markedsdirektør Jo-Øystein Slinde.
JCDeacux med sin mest omfattende kampanje noensinne Står bak installasjonsserien til Prime Video Star Trek Picard.
Markedsdirektør Jo-Øystein i JCDecaux inviterer til golfmatch: – Det tapende laget må betale middagen Inviterer Kjetil Try og Haakon Dahl til å spille golf mot Øyvind Markussen og seg selv.