JCP Travel hentet hjem event-pris JCP vant «Årets Eventreise» i Hospitality Sales and Marketing Association International (HSMAI) for andre år på rad.
JCP på shortlist til Heavent Awards – eneste norske byrå JCP har sikret seg en plass på shortlist til Heavent Awards i Cannes med sitt arrangement «Party Like Norwegian» for Norwegian.
JCP og Taxifix kastet seg på Stoltenberg-nyheten Jens Stoltenberg er tilbake i norsk politikk. Det fikk folka i JCP med seg, og pumpet ut en liten vits samme dag.
Slik feirer byråene julebord – men prislappen vil de ikke ut med Noen har innført tema, andre har strengt hemmelighold. Men ett spesielt spørsmål er det ingen som vil svare på.
JCP PRAD setter tryggheten i førersetet med ny Taxifix-funksjon Oslo Taxi har lansert «Trygt hjem-kontakter», en ny funksjon i Taxifix-appen som gir passasjerer en ekstra trygghet. Bak ideen og uttakene står JCP PRAD.
Droppet byråpitchen: – Risikerer å bli et «one-hit-wonder» Veidekke droppet byråpitchen og testet JCP i seks måneder før avtale. Kreativt Forum mener den tradisjonelle konkurransen hører til en svunnen tid og oppfordrer bransjen til å tenke nytt.
JCP skal samarbeide med Veidekke Entreprenøren Veidekke har inngått en samarbeidsavtale med JCP, der både JCP PRAD og JCP Event skal bistå selskapet med konsernkommunikasjon.
Skulle gått til Specsavers? Feilparkerer på Oslo S i nytt kampanjestunt Specsavers skaper blikkfang med feilparkert bil på Oslo S – Eli Hagen slenger seg på med selvironi, ganske nøyaktig 23 år etter turen ned slottstrappen!
Bosch og JCP utfordrer Ruter til «kappløp» I en ny kampanje utfordrer Bosch og JCP PRAD en av Norges mest brukte bussruter, 31-bussen i Oslo, og inviterer syklistene til å bli med på en konkurranse på treningsappen Strava.
Inviterte folk til å slippe ut grisen - så mange ville hjelpe Dyrevelferd var fokus i NOAH-kampanjen.
JCP-byrået har åpnet Samsung pop-up-butikk Har bygget butikken som en liten sørkoreansk butikk og latt seg inspirere av både K-pop og K-tech.
Morten trekker frem disse kampanjene: – Tror «alle» har fått dem med seg! JCP Travel-direktøren setter pris på en morsom reklamesnutt. I sommer reiser han til Spania med familien.