JCP PRAD setter tryggheten i førersetet med ny Taxifix-funksjon Oslo Taxi har lansert «Trygt hjem-kontakter», en ny funksjon i Taxifix-appen som gir passasjerer en ekstra trygghet. Bak ideen og uttakene står JCP PRAD.
Droppet byråpitchen: – Risikerer å bli et «one-hit-wonder» Veidekke droppet byråpitchen og testet JCP i seks måneder før avtale. Kreativt Forum mener den tradisjonelle konkurransen hører til en svunnen tid og oppfordrer bransjen til å tenke nytt.
JCP skal samarbeide med Veidekke Entreprenøren Veidekke har inngått en samarbeidsavtale med JCP, der både JCP PRAD og JCP Event skal bistå selskapet med konsernkommunikasjon.
Bosch og JCP utfordrer Ruter til «kappløp» I en ny kampanje utfordrer Bosch og JCP PRAD en av Norges mest brukte bussruter, 31-bussen i Oslo, og inviterer syklistene til å bli med på en konkurranse på treningsappen Strava.
Sommer med fjell, festivaler og «Tinderkokeboken» I sommer skal den nybakte forfatteren Helge Svendsen utfordre høydeskrekken i Jotunheimen, nyte festivaler og sjekke om bokhandlerne har tatt inn hans nye bok.
Skal på Roskilde for første gang: Gleder seg til Foo Fighters og naturvin Salima avslører hvilke realityprogrammer hun aldri ville vært med på.
Tekstforfatter fra JCP PRAD gir ut Tinder-bok For 10 år siden startet tekstforfatter Helge Svendsen et sosialt eksperiment på Tinder. Det resulterte i en bok som gir innsikt i singelliv og dating.
JCP PRAD rotter seg sammen med Anticimex – Idéen var en no-brainer og en helt ny måte å snakke om oss selv på.
Bransjen hyller Kjetil Try: – Norges dyktigste reklamemann Byråtoppene hyller Kjetil Try som en kultur- og bransjebygger uten sidestykke. Samtidig blir det nyttige råd fra konkurrentene om å vokte arven når Sindre Beyer nå overtar sjefsstolen.
Slik bruker byråene kunstig intelligens i reklame KI-genererte bilder, videoer og lydopptak i reklame er ofte gjenstand for diskusjon. Hvordan bruker byråene de nye verktøyene som dukker opp.
Lover og regler for AI i reklame: Dette sier byråene Akkurat nå er det ingen klare regler for bruk av generativ kunstig intelligens i reklame. Bør det innføres noen retningslinjer?
JCP PRAD og JCP Event vant to priser i Communicator Awards Tirsdag ble årets vinnere av Communicator Awards kunngjort.
JCP PRAD, Volvo og Trygg Trafikk setter søkelys på dødsfall i trafikken Til en ny opplysningskampanje har Volvo og Trygg Trafikk brukt 113 par sko – ett for hvert menneske som mistet livet på norske veier i fjor. Kampanjens idé og gjennomføring er gjort av JCP PRAD.
Maria Oljemark får ny rolle i JCP Med over 20 år bak seg i JCP, er Maria en av veteranene i JCP-familien.
Vil gjerne ha flere prisutdelinger Lars Eia Kirkholm i JCP mener prisutdelinger er mer enn bare utdeling av heder.
JCP PRAD og OBOS skal få unge til å gå i operaen Oppdraget med å inspirere unge til å ta turen til operaen gikk til JCP PRAD.
Feirer 20 år med Facebook: – Har snudd om på bransjen Hvordan har byråene tilpasset tilnærmingen til Facebook gjennom årene?