Meta-betalingen er innført: Dette sier annonsørene Norske annonsører reagerer ulikt på Metas nye betalingsløsning.
Jernia vant pris for Årets kampanje Jernia vant pris for «Trenger onkel enda en stekepanne»-kampanjen, som gikk til topps på Kjøpesenterkonferansen 2022 i Bergen.
Jernia med kampanje mot unødvendige julegaver Nok et år oppfordrer de folk til å ikke kjøpe unødvendige julepresanger til onkel.
Jernia er lei ord som grønnvasking – I vår kommunikasjon vil vi for alt i verden unngå klisjeer og selvfølgeligheter.
Jernias «Trenger onkel enda en stekepanne» er kåret til Årets bidrag innen bærekraftig merkevarebygging Juryen viste blant annet til Jernias langsiktige arbeid for sirkulærøkonomi i handelen.
«Trenger onkel enda en stekepanne?», spør Jernia – Jeg mener at vi som ledere må mene noe og ta ansvar, sier administerende direktør Espen Karlsen.