Tydelig beskjed til idrettsprofiler: – Velg spons med omhu Lasse Gimnes har mange meninger om hvordan idrettsstjerner best kan utnytte sitt merkevare-potensial.
Johannes og Ola Høsflot Klæbo lanserer sports- og fritidskolleksjon Klar med splitter ny skidress på Beitostølen – dersom han blir friskmeldt.
– Stjernehåndtering blir stadig viktigere. Der har Skiforbundet mye å lære Skiforbundet må bli flinkere til å tenke langsiktig for å unngå at sponsor-konflikter med utøverne blir til offentlige krangler, mener kommentator.
Johannes Høsflot Klæbo inngår sponsorsamarbeid med Norsk Kylling Samarbeidet med Norsk Kylling AS skal bidra til at flere velger dyrevelferd når de kjøper kylling.
Slik bygger Lasse Gimnes stallen sin med idrettsstjerner Det begynte med en helt ukjent trønder. Nå har han fire av landets største idrettsstjerner i stallen sin.
Lasse Gimnes får flere idrettsstjerner i stallen Sandvolleyball-duoen Christian Sørum (27) og Anders Mol (26) blir kunder hos kommunikasjonsselskapet GimCom AS. Fra før av er Karsten Warholm (27) og Johannes Høsflot Klæbo (26) kunder hos samme selskap.
Utbyttefest for Warholm og Klæbo-rådgiver Har tatt ut over tolv millioner kroner i utbytte de siste årene.
Klæbo sikrer fire nye år med sportsbrille-merke Skistjernen og italienske Rudy Project forlenger samarbeidet de neste fire årene.
Har omsatt for over 50 millioner kroner siden oppstarten – Jeg har ikke ambisjoner om å omsette for mer enn jeg har gjort de siste årene. Det er andre ting som er viktigere.
Reagerer på at Viaplay og Skiforbundet har samme kles-sponsor – Isolert sett er det ikke så ille, men fra et journalistisk utgangspunkt reagerer jeg på nærhet og avstand og et etterlatt inntrykk av at man er på lag.