Raser mot Friele sin KI-julekampanje: – Mangler innsatsen budskapet fortjener Fotograf og markedsfører reagerer kraftig på at Friele bruker kunstig intelligens i årets julekampanje.
«Dokumentarfilm» fra Nordpolen fra Posten og POL I årets julekampanje har Posten gått dokumentarisk til verks, og kan avsløre sannheten bak julenissens reinsdyr og stjerna i front av sleden.
Ingen brudd på reklameforbudet i julen – Kringkasterne overholder som regel reklameforbudet på en god måte.
Slik lager byrået jul i Bjørvika Retail Factory og Oslobukta har i forbindelse med julen laget flere aktiviteter i Bjørvika.
«Finn frem julenissen i deg» oppfordrer Coca-Cola Gjennom sin nye film, «Verden trenger flere julenisser», bruker Coca-Cola årets julekampanje til å sette fokus på gode hverdagsgjerninger.
Skal gi hele Norge «Coop Mega på hjernen» Coop Mega og ANTI går en annerledes vei for å vinne kundene denne jula.
Er skuffet over at Sporveien bruker kunstig intelligens i julekampanje Sporveien har utvilsomt spart ganske mye penger på å lage årets julekampanje med kunstig intelligens, en realitet frilans illustratøren oppfatter som urettferdig.
Gir av overskuddet for å hjelpe vanskeligstilte familier til å få en bedre jul – Jula og julegleden eksisterte ikke i det hele og at det sitter i ennå.
Redd Barna opplever økt giverglede i år: – Det er stor konkurranse i medieflatene I midten av desember er Redd Barna halvveis med å varme 100.000 barn.
Gir hjemvendte studenter godtepose og ber de holde seg hjemme og se på Netflix i julen Stunt vekker oppsikt.