SuperOffice forvandler historisk landemerke til en lysende julekalender Julekalenderhuset lyser opp Oslo i hele desember, og forbipasserende inviteres til å ta bilder av huset og dele dem på sosiale medier for å delta i konkurransen om spennende premier.
Influensere med på 24- Stjerners julekalender 24 nye deltakere er klare for å kjempe om å bli årets julestjerne. Dette er de utvalgte i den tredje sesongen av «24-stjerners julekalender».
Hill+Knowlton har laget juleframsnakk»-kalender – Vi synes det er viktig å kunne framsnakke folk som jobber med faget, og at det også er folk som ikke nødvendigvis jobber i byråer.
Derfor støtter Valen-Utvik Mads Hansens «nevemagnet-kalender» Hansens «nevemagnet-kalender» har samlet inn over to millioner kroner – oppfordrer bedrifter til å bidra: – I stedet for å gi bort merch og halvgode matkurver, kunne man heller vurdert å støtte de som virkelig trenger det.
Flere byråer resirkulerer Triggers gjenbrukskalender McCann Oslo var det første byrået som slang seg med på kalender-trenden.
I år blir det gjenbrukskalender hos Trigger – Vi har alltid hatt et maksbeløp, og kom frem til at man ikke får mye for 150 kroner i dag. I tillegg legger det et unødvendig kjøpepress på folk, sier byråleder Bente Kvam Kristoffersen.
PST har egen julekalender: – Vi måtte spørre oss selv om PST kunne vise seg fra denne veldig annerledes siden – Det en balansegang når folk forventer en tung seriøs aktør med hensyn til bruk av humor, sier kommunikasjonsdirektøren i PST.