Flytoget med ny reklamekampanje: Dropper bagasjen – bokstavelig talt Nytt tilbud skal gjøre reisen til Oslo lufthavn enklere for passasjerene.
Horde med nytt kampanje-stunt – oppretter fond på 10 millioner kroner! Har og startskuddet på en ny kampanje.
Ny kampanje speiler Oljefondet for å knuse myter Halve Norge frykter at skogen er i ferd med å forsvinne. Ved å låne litt av Oljefondets sterke kjennskap, lanserer Norges Skogeierforbund nå Skogfondet – «Norges grønne pensjonsfond».
JCDecaux ruller ut «verdensnyhet»: – Rett foran nesen på tusenvis av mennesker Nye storskjermer lyser opp Oslos T-bane.
Morgenlevering og 11:11 tok turen til Ingøy – og overrasket hele øya Morgenlevering er kjent for å spre frokostglede på Østlandet, i Stavanger, Bergen, Trondheim og Agder. Denne gangen tok de det et steg videre. Sammen med 11:11 dro de helt nord til Ingøy – en øy på 71 grader nord, med bare åtte fastboende og to måneder uten sollys.
Schibsted måtte stenge utlysningen – employer branding-kampanje ga 520 søkere Jakten på nye ansatte startet på et krevende tidspunkt – midt i sommerferien, når jobbskifte sjelden står øverst på agendaen. Likevel strømmet søknadene inn, og Schibsted måtte stenge utlysningen tidligere enn planlagt.
Rema 1000 med åpent stikk til konkurrentene: – Kom igjen, kopier oss! Rema 1000 ber konkurrentene følge etter på saktevoksende kylling. Responsen er heller laber.
VR-kampanje om grisens kår vekker sterke reaksjoner Dyrevernalliansens VR-opplevelse gir et brutalt innblikk i norske grisehus. Over 13 000 har signert oppropet for bedre dyrevelferd.
Sixt Norge med sin første, egenutviklede kampanje For aller første gang har bilutleiefirmaet Sixt i Norge utviklet en kampanje som skal løfte frem det de kaller sin «småfrekk-premium»-posisjon enda tydeligere.
Trump-sitat ble reklamegrep: – Ikke alle får «et lite lån» av pappa – Trump er jo kjent for å si mye idiotisk, så ideen om bytte ut MAGA med oppsiktsvekkende ytringer kom rimelig kjapt, sier Schibsted Media.
Tripletex har valgt Atyp som byrå Etter en byråkonkurranse før jul, var det Atyp som fikk oppgaven med å gi regnskapsprogrammet Tripletex et nytt kommunikasjonskonsept. Den nye kommunikasjonen rulles ut i mediene i disse dager.
Peppes og Pol med ny kampanje for «steike helvetes bra app!» Når Peppes nå endelig lanserer en ny app ble løsningen å legge alle kortene på bordet og å se sannheten i øynene: Appen var crap!
Rørosmeieriet lanserer ny kampanje: «Mjølk er mer enn melk» Rørosmeieriet ønsker med sin nye kampanje, utviklet av byrået Molo&Co, å inspirere flere forbrukere til å velge naturlige og lite bearbeidede matprodukter. Kampanjen bygger på meieriets økologiske profil og bærekraftige verdier.
Thon og ANTI lanserer sin første kampanje sammen Norges beste hotellfrokost gjør noe med deg. Det vil Thon Hotels fortelle i sin nye kampanje utviklet av ANTI.
Hele Norge tæpper (bortsett fra Hans-Egil) I en ny kampanje som skal fortelle om den nye mobilbetalingstjenesten «Tæppe med Vipps», stiller DNB og TRY et av livets virkelig store spørsmål: Hva betyr det egentlig «å tæppe med mobil»?
Viaplay spiller på sex og sjokk i nytt stunt: – Vi er ferdige med «woke» Paradise! Sex, sjokk og humor preger Viaplays dristige kampanje for årets Paradise Hotel. Nå håper de «jokkebua» på Jernbanetorget får folk til å strømme til skjermen.
Oslo har blitt farget rosa i Squid Game-kampanje Oslo har blitt rosa med en massiv kampanje for Squid Game, men ikke alle lar seg imponere. Filmforsker mener markedsføringen skaper et paradoks.
TRY og Flytoget suser inn til Sølvfisken-seier Flytogets reklamefilm «Tømmerrenna» har gitt TRY Sølvfisken for november. Som en del av Flytogets nye profilkampanje fremhever filmen deres posisjon som den raskeste veien til Oslo Lufthavn.