Haaland fronter ny «Godfisk»-kampanje for Sjømatrådet Her er Erling Braut Haaland på filmopptak med Norges sjømatråd og «Godfisk». I denne uken kan du se resultatet i en rekke mediekanaler her i landet.
Forbundene forteller: Slik opplever de sponsor-hverdagen Hva betyr større og mer kjente profiler for de ulike idrettenes attraktivitet på sponsormarkedet? KOM24 har tatt en spørrerunde.
Karsten Warholm fronter bærekraft for GKN Aerospace Skal sammen fremme bærekraftig innovasjon i flyindustrien.
Tydelig beskjed til idrettsprofiler: – Velg spons med omhu Lasse Gimnes har mange meninger om hvordan idrettsstjerner best kan utnytte sitt merkevare-potensial.
Samsung lanserer ny OL-kampanje – utfordrer janteloven Samsung inngikk i januar et samarbeid med to av Norges største OL-håp, Karsten Warholm og Grace Bullen. Nå lanserer de sin første kampanje – og sammen med en rekke OL-utøvere utfordrer de janteloven.
Slik bygger Lasse Gimnes stallen sin med idrettsstjerner Det begynte med en helt ukjent trønder. Nå har han fire av landets største idrettsstjerner i stallen sin.
Lasse Gimnes får flere idrettsstjerner i stallen Sandvolleyball-duoen Christian Sørum (27) og Anders Mol (26) blir kunder hos kommunikasjonsselskapet GimCom AS. Fra før av er Karsten Warholm (27) og Johannes Høsflot Klæbo (26) kunder hos samme selskap.
Utbyttefest for Warholm og Klæbo-rådgiver Har tatt ut over tolv millioner kroner i utbytte de siste årene.
Norske influensere skal få fart på makrell i tomat-salget Norges sjømatråd lanserer flere strategiske samarbeid for å øke synligheten for norsk sjømat.
Sjømatrådet satser på TV-reklamer og SoMe for å snu negativ trend I tillegg har de relansert nettstedet Godfisk.no for å øke konsumet.
Har omsatt for over 50 millioner kroner siden oppstarten – Jeg har ikke ambisjoner om å omsette for mer enn jeg har gjort de siste årene. Det er andre ting som er viktigere.
Norges sjømatråd tilpasser markedsføringen med lokale influensere over hele verden – låner kredibilitet – Influenserne hjelper oss og gjør det mulig for oss å nå ut til yngre mennesker samtidig som de skaper troverdighet og gir inspirasjon til å teste ut nye oppskrifter.
Karsten Warholm inngår samarbeid med Sjømatrådet: – Alt det beste kommer fra kysten av Norge Har inngått avtale som strekker seg over to år.
Har millionoverskudd: Lasse er kommunikasjonsrådgiver for Karsten Warholm og Johannes Høsflot Klæbo – Idrett og kommunikasjon er to temaområder som jeg synes er ekstra spennende.
Inngår avtale med Red Bull – Det eneste jeg kan si er at dette er en stor personlig samarbeidsavtale for meg, sier Warholm.