Rentenerver i reklame-Norge: – Om kaken krymper, tar vi en større bit! I dag får vi vite om renten går ned, blir som i dag eller i verste fall kommer til å gå opp. I reklamebyråene venter man i spenning.
ANTI har vunnet kunde i Frankrike Det franske sports-BH-merket HÄSTKO har valgt ANTI når de skal gjennomføre en omfattende rebranding.
Så mye har ANTI brukt på å promotere NRK-serien ANTI står bak den nye serien, «Rekviem for Selina», på NRK. For å nå ut til norske TV-tittere har de lagt ned en omfattende innsats.
Miljøfyrtårn lanserer ny visuell identitet med ANTI Den nye identiteten vil bli rullet ut i disse dager og markerer starten på en ny æra for Miljøfyrtårn.
ANTI vokser med fem nyansettelser: – Vi bygger ikke bare merkevarer Design- og kommunikasjonsbyrået ANTI har ansatt fem nye medarbeidere innen design, prosjektledelse, foto, illustrasjon og visuell kommunikasjon.
Dette sier bransjetoppene om hvordan det er å lede Gen Z Gidder ikke jobbe? Eller gidder ikke jobbe meningsløst? Slik beskriver byrålederne Generasjon Z.
Nå skal ANTI til Los Angeles: – Flere ting på gang Det norske byrået har sikret seg én avtale i USA, og framover kan det bli flere.
Så mye mindre tjener kvinner i norske byråer Nylig ble det kjent at kvinner har 78 prosent av lønnen til menn i WAL.. En undersøkelse viser at det er ganske vanlig at kvinner tjener dårligere i norsk byråbransje.
ANTI-sjefen om 2024: – Klarer vi å komme oss gjennom denne tida med null i resultat og uten å nedbemanne er vi fornøyde med det Regnskapstallene er klare. Så mye stupte inntektene til ANTI i 2023.
GK dropper å reise til Cannes – dette gjør de andre byråene Mandag braker det løs med Cannes Lions. Men det blir ikke mange norske stemmer der nede.
ANTI vokser med fem nye designere I løpet av det siste halve året har ANTI fått flere store designkunder og styrket nå laget.
Bransjen hyller Kjetil Try: – Norges dyktigste reklamemann Byråtoppene hyller Kjetil Try som en kultur- og bransjebygger uten sidestykke. Samtidig blir det nyttige råd fra konkurrentene om å vokte arven når Sindre Beyer nå overtar sjefsstolen.
ANTI's arbeid hylles som et mesterstykke Lederduoen i ANTI vil gi design en større plass i hele merkevare- og kommunikasjonsløpet.
Cecilie Kåss Furuseth hentes til ANTIs pod-satsing ANTI fortsetter sin satsing på podkast og ansetter Cecilie Ramona Kåss Furuseth.
Gullblyanten er i gang: – Håper alltid vi kan stikke av med noe metall Reklamebransjen har samlet seg i Oslo konserthus.