Ahead Groups nye storsatsing lover å endre reklamebransjen – Det siste verden trenger er et nytt tradisjonelt reklamebyrå.
Går fortsatt i underskudd:– Vi har tatt omfattende grep Det blir en spennende høst for Ahead Group, om man skal tro på sjefen selv.
Bransjen hyller Kjetil Try: – Norges dyktigste reklamemann Byråtoppene hyller Kjetil Try som en kultur- og bransjebygger uten sidestykke. Samtidig blir det nyttige råd fra konkurrentene om å vokte arven når Sindre Beyer nå overtar sjefsstolen.
Hun blir sjef for den nye satsingen: – Vi legger huet på blokka Camilla Forberg inntar lederposisjonen i Bloom, og erkjenner at det nye prosjektet er litt skummelt.
Ahead-sjefen om den store endringen: – Må jobbe annerledes Kjetil Botten Skogly og Ahead Group gjør store endringer. Målet er å bli en mer helhetlig marketing-leverandør, ifølge sjefen.
Ahead Group etablerer ny strategienhet Skal møte sine kunders økende behov for å tette gapet mellom markedskommunikasjon og forretningsutvikling.
Stjerneduo til Ahead-byrået Nova Vista – To svære fjær i hatten at disse kanonene velger oss, sier Kjetil Botten Skogly
Tonje Hallén Askim tar over som byråleder i Elg – Med hennes strategiske bakgrunn er vi godt rigget til å utvikle Elgs posisjon som SoMe-byrå ytterligere, slik jeg ser det har vi så vidt startet, sier konserndirektør i Ahead Group, Kjetil Botten Skogly.
Så mye tjente norske reklame-topper i fjor I vårt utvalg skiller elleve millioner kroner mellom topp og bunn av oversikten.
Tidligere SMFB-sjef går til Hyper Henter avtroppende byråsjef og partner i SMFB, Kristian Schøning-Kristiansen.
Ahead Group lanserer performance-byrå Med det nye performance-byrået Clay skal Ahead stille enda sterkere i konkurranse mot de største byrånettverkene.
Elg ønsker å tydeliggjøre behovet for spesialistbyråer Opplever enorm vekst etter at de ble et eget selskap under Ahead Group.
Wergeland Apenes er solgt Aller Medias Ahead Group, med Kjetil Botten Skogly i spissen, har sikret seg PR-byrået.
Hyper gjør endringer – byråleder Henriette Leikanger får ny rolle Reklamebyrået Hyper ser nå etter ny byråleder. Leikanger blir Chief Operating Officer.