Satser i Norge med millionkampanje:– Vil og skal bli bedre enn Klarna Den svenske utfordreren Qliro vil satse i Norge, og ansetter landssjef med bakgrunn fra deres største konkurrent.
KI kutter Klarnas markedsføringskostnader med 100 millioner kroner årlig KI hjelper Klarna med å kutte utgifter til markedsføringsbyråer med 25 prosent og kjøre flere kampanjer
Fremtidens netthandel: Hyperpersonalisert, AI- og influenserdrevet «For å skape en hyperpersonalisert netthandel der merkevarer, forbrukere og kunder er tett sammenvevd, må vi gjennom tre faser. Med hjelp av AI er vi på vei inn i fase 2, og en shoppingrevolusjon. Her kommer innholdsskapere og influensere til å spille en enda viktigere rolle enn i dag. », skriver Thomas Elvestad.
Mobil-tjenesten Strex vil utfordre finansaktørene og de mobile betalings-appene – Ønsker at brukeren skal ha et mer bevisst forhold til Strex og hvor enkelt det er å betale med mobilnummeret.
Malin Gregersen blir ny markedssjef for Klarna i Nord-Europa Nå skal hun jobbe med markedsaktiviteter i Nord-Europa som består av millioner av kunder og et hav av nettbutikker.
Klarna lanserer egen influenser-plattform Creator Platform skal gjøre det enkelt for butikker å finne influensere som matcher deres målgrupper og produkter.
Storbritannia neste for Klarnas norskutviklede YouTube- suksess Petter Northug avslutter årets sesong, nå jaktes det internasjonale stjerner for en britisk versjon.
Nye retningslinjer på TikTok rammer Klarna Målet er å stoppe trenden med høyrisikoinvesteringer som presenteres på sosiale medier.