Mener Forbrukertilsynet ikke er strenge nok mot grønnvasking – Det skal svi og fare med løgn, sier lederen i Framtiden i våre hender, som etterspør avskrekkende sanksjoner mot villende markedsføring.
Disse kan vinne Tise Awards 2024 Finalistene treffer bredt og blant de finner vi store norske artister som Ramón og Astrid S, politiker Emilie Mehl, klesmerket Holzweiler, påvirker Malin Nesvoll og syprofil Ingrid Vik Lysne.
Anklager Equinor for grønnvasking i reklamestunt Equinor mener plakatene er villedende og sprer misinformasjon.
Tise skal kåre årets merkevare Gjenbruksappen Tise lanserer prisutdeling for å hylle grønne initiativer innen klær og mote.
– Nytter ikke å si at alt går til helvete Representanter fra Arbeiderpartiet og Høyre mener hard retorikk kan være skadelig når det gjelder politisk kommunikasjon og massive utslippskutt.
– Våre kunder lyver, sa sjefen. Nå får han krass kritikk Anklaget kunder for løgn. Ekspertene utfordrer Geir Karlsens uttalelser og Norwegians kommunikasjonsstrategi.
«What a waste!» skal endre synet på avfall Vårt avfall er en skattekiste fylt med råvarer som kan gjenbrukes, men som oftest skjer ikke dette.
– Det er vanskelig å ta bærekraftige valg Med en felles innsats kan kommunikasjonsfolk bidra til raskere omstilling mot en bærekraftig fremtid.
Posten og POL har kontrakt fram til sommeren: – Vi kommer til å kjempe med nebb og klør Posten er en drømmekunde for POL: – De er modige og tør å stå i det, uansett om det blåser rundt dem, sier Marius Eriksen.
Ole Christian Apeland: – Klima er ikke viktig for omdømmet – Det er generelt sett mye mer viktig å oppføre seg ordentlig enn å redde klimaet.
Ungdommen skal kommunisere klimabudskap i sommer Trondheim kommune, NTNU og SINTEF med sommerjobb for unge som vil kommunisere ut viktige klimabudskap.
Bergans inviterer næringslivet til klima–kampanje Friluftslivsbedriften oppfordrer næringslivet til å ta en ledende rolle mot en mer bærekraftig fremtid.