Byråvalg er konkurs: – Vi hadde for få kunder Tjenesten som skulle hjelpe merkevarer med å velge byrå er historie.
Høres ut som det trengs Plumbo «Vann & Avløpsetaten henges ut til tørk – no pun intented. Men først en gratulasjon til vinneren i konkurransen, Hyper!», skriver Knud Fahrendorff.
Easee skal bli verdensledende – henter svensk hjelp – Ikke bare har de den beste kreative kraften til å løfte brandet vårt, men de har også tung erfaring med å følge ulike merkevarers reise ut i verden. Og det var denne kombinasjon vi falt for, sier Creative Director.
Gode ideer på billigsalg Timeprisen i reklamebyråene har kun økt med 178 kroner på 20 år. Det viser tydelig at bransjen har en lønnsomhetsutfordring, og er inne i en ond spiral det er vanskelig å komme ut av, sier flere aktører.
Elect kjøper Byråvalg og endrer navn – Vi fikk en mulighet for å ta over selskapet som vi har valgt å benytte oss av.
Større markedsavdelinger gir nye lederutfordringer Utviklingen viser at flere CMO-er vil få et langt bredere ansvarsområde.
Kast briefen? «Det er kanskje fristende å finne frem briefen fra forrige gang dere så etter et nytt byrå og friske opp denne, men det forutsetter at utfordringene dere har i markedet ikke har endret seg siden den gang», skriver daglig leder i Elect.
Knud er bransjens matchmaker - han jobber daglig med å scanne markedet for potensielle partnere – Vi ønsker ikke store fancy Power Point-presentasjoner, men å komme bak logoen til byrået og bli kjent med dynamikken i teamet som er satt opp.