Sløseriombudsmannen ut mot Sporveiens nye TikTok-stilling: – Statlig sløsing Norges største kollektivselskap søker TikTok-er for å nå de unge – men ikke uten kritikk.
Kassen er bunnskrapt – nå vil de ha reklame på bussene Vestland fylkeskommune øker billettprisene og kutter i kollektivtilbudet. Nå tar politikere til orde for å reklamefinansiere bussene.
Fra Tesla til trikk Even Roland Sollid (33) går fra oktober om bord i Sporveien Trikken som leder for kommunikasjon og samfunnskontakt.
Bane NOR om kommunikasjon etter krisen: – Vi må bli flinkere Togtrafikken på Østlandet har hatt store problemer den siste uken. De ansatte på kommunikasjon i Bane NOR har hatt nok å jobbe med.
Vil gjøre noe med Oslofolks dårlige refleksvaner: – Redd for å kjøre på noen Oslofolk er dårligst i hele landet på å bruke refleks. Det har Sporveien sett seg lei på og frir nå til byens befolkning med gratis reflekser.
«Nå står vi frem for at du skal tenke deg om» Lanserer kampanje mot diskriminering på bussen Har nylig lansert mangfoldskampanjen «This is how we roll».