BikBok henter journalist som ny content manager Bik Bok investerer i fremtiden med en nyopprettet stilling.
Statlig barnevern sine ti bud på LinkedIn «Gitt sektfornemmelsen enkelte får av LinkedIn, deler vi argumentene som våre ti bud», skriver Espen Skran og Irene Ovlien Snellinge i dette innlegget.
Dette er PR-toppenes tips til Partiet-forfatterne – Når du har tatt såpass mye feil, og så mange mennesker reagerer ganske kraftig, er det lite logisk å stå på sitt og nekte å beklage.
Rogaland Sparebank er lansert – En hyllest til alle de store, små og rare tingene, folkene og stedene som utgjør Rogaland.
Oljefondets kamp for å vinne unge og verden Når man starter opp sosiale mediekanaler fra scratch – hvor begynner man egentlig da?
VIF-sjefen måtte få på plass ny kom.-strategi for å få klubben til å dra i samme retning Slik skal Vålerenga klare å bli mer troverdige. Men den daglige lederen innrømmer det kan bli krevende å få den rette troverdigheten med sin PR-bakgrunn.
Kan kommunikasjon bli et konkurransefortrinn i urolige tider? «Går du med en drøm om å etablere en bedrift? Lykke til. Ifølge statistikken har du litt mer enn én tredjedels sjanse til å overleve etter fem år», skriver Scott Allan og Bård Hammervold i TRY Råd.
Derfor snakker DNB om utro tjenere og banksvindel – Da jeg kom til DNB var det sånn at når man snakket om ting som bedrageri, sikkerhet, datainnbrudd, hacking og sånt, så holdt vi oss unna det.
Hurtigruten Svalbard med nytt byråsamarbeid Trigger inngår samarbeid med Hurtigruten Svalbard- vant for erfaring med reiselivsbransjen og tydelige satsning på bærekraft.
Vedum får kritikk for skjenkestopp-kommunikasjonen – Denne måten å kommunisere på er forvirrende for de berørte, og rett og slett ikke holdbar.